שכן טוב? בעל הקיוסק נאשם כי פרץ לבית המרקחת הסמוך אליו כדי לגנוב סמים

בעל קיוסק וצרכן סמים נאשם כי פרץ לאחר שדירת גידול הקנאביס של אביו ששימש ספק הסמים שלו נחשפה. המשטרה: "מדובר בעבירות נגד מוסד רפואי"
ציון חן |

מגיל 14 צורך נרקומן תושב עפולה בן 27 סמים. עד לאחרונה הוא נעזר "בשירותיו" של אביו שגידל קנאביס בדירת גידול שנחשפה על ידי המשטרה. לאחר שאביו נעצר, הוא נאלץ להסתדר בעצמו, ולכן החליט לפרוץ לבית מרקחת בעיר ממנו גנב תרופות ו-750 שקלים שהיו בקופה.

לרוע מזלו של הנרקומן, עד לא מזמן הוא היה בעל קיוסק שהיה ממוקם מול בית המרקחת, ולאחר שתועד היטב במצלמות האבטחה של המקום, הוא זוהה מיד על ידי השוטרת שהוזעקה לסניף בעקבות הפריצה.

בעברו של הנרקומן גם שוד מזויין של עובדת בחנות נוחות בתחנת דלק, והרשעה בתקיפת סוהר בזמן שהיה אסיר ועוד. בחקירתו גם הוא זיהה את עצמו בסרטוני מצלמות האבטחה, הודה בפריצה, ואף תיאר את הקושי בשבירת חלון הזכוכית של בית המרקחת, שהצריך ממנו שימוש בפטיש.

"מדובר בעבירות נגד מוסד רפואי", אמרו במשטרת עפולה, "העצור משתמש באופן תדיר במים, והוא נרקומן. מדובר במי שהוא פגע רע לסביבה הפועל ללא מורא הדין, ונשקפת ממנו מסוכנות".

כתב אישום הוגש נגד הצעיר על פריצה לבית המרקחת, ובית המשפט שוקל את שחרורו למעצר בית עד תום ההליכים נגדו, בבית אמו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות