האם המשטרה מנסה להסתיר ניסיון רצח בידי בן זוג כדי לטשטש את ממדי התופעה?

כתב אישום שהוגש לאחרונה מייחס לגבר, בן 65 מגן יבנה, עבירות של איומים ותקיפה של אשתו, אף שעל פי פרטי האירוע הוא ניסה לרצוח אותה עם גרזן ורק בנס היא ניצלה
ציון חן |
מיצב נגד רצח נשים. צילום: תומר נויברג, פלאש 90

תושב גן יבנה, בן 65, נאשם כי ניסה לרצוח את אשתו באמצעות גרזן. בתושייה גדולה הצליחה האישה להשתלט על בעלה, והתקשרה לבתה כדי שתזעיק משטרה לביתם. מעצרו של הבעל הוארך עד להחלטה אחרת בעניינו.

מפרטי האירוע עולה כי בשעות אחר הצהריים של יום שני השבוע הסתער הבעל על אשתו באמצעות גרזן שאחז בידו. "מיד כשהבחינה האישה במתרחש היא תפסה בידו של בעלה, ולאחר מאבק קצר הוא הפיל אותה לרצפה, נפל עליה, וכן הגרזן נפל מידו", מספר גורם במשטרה.

בתגובה, כך עלה מהחקירה, דחפה האישה את בעלה מעליה, ורצה לאחד מהחדרים בבית שם נעלה את עצמה בתוכו. בשל חוסר שליטתה בשפה העברית כראוי, היא התקשרה לבתה המתגוררת בחיפה על מנת שתזעיק לביתם את המשטרה.

השוטרים שהגיעו לבית עצרו את הבעל ותפסו גם את הגרזן באמצעותו הוא ניסה לרצוח את אשתו. בחקירתו הוא הכחיש את המיוחס לו, אך הבת אמרה למשטרה: "אני בטוחה שיום אחד הוא יהרוג אותה. אני מפחדת על החיים שלה".

כתב האישום שהוגש נגד הבעל מייחס לו עבירות של איומים ותקיפת בת זוג, ומעלה את התהייה שמא המשטרה מבקשת להפחית בחומרת האירוע, אולי בשל ניסיון למזער את התופעה של רצח נשים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות