פגיעה ב"ענף החקלאות"? המשטרה ממשיכה להיאבק בדירות לגידול קנאביס

שתי דירות לגידול קנאביס נחשפו בצפון – בטירת הכרמל ובפוריה עלית. משמעות התפיסות – הפסדים של מאות אלפי שקלים ל"חקלאים"
ציון חן |

"ענף החקלאות" המשגשג של גידולי הקנאביס מתקיים ברוב המקרים במבני מגורים. שתי דירות כאלה לגידול קנאביס נחשפו בימים האחרונים. האחת בטירת הכרמל והשנייה בפוריה עלית. למעלה ממאה ק"ג שתילים נתפסו בדירות אלו, אך חשוב לציין שמדובר "בטיפה בים", ולראיה, שוק המסחר הער במריחואנה, המתקיים בקבוצות טלגרם יעודיות רבות העוסקות בזה.

במשטרת מחוז חוף של המשטרה מתארים את חשיפות דירות הקנאביס בהצהרות של "המאבק חסר הפשרות שמנהלת משטרת ישראל בנגע הסמים, בדגש על גידול וסחר המסכן את שלום הציבור". זאת, בשעה שמי שבאמת חושף את הדירות הללו ומדווח על כך למשטרה, הם עובדי חברת החשמל אשר חושפים את חריגות צריכות החשמל, בדירות הגידול שמוקמות על פי רוב בבנייני מגורים.

בדרך זו לדוגמא נחשפה דירת גידול בטירת הכרמל. שני תושבי עכו בשנות ה-30 לחייהם נעצרו לאחר מארבים שהציבה המשטרה על מנת לגלות מי נכנס לדירה. בפשיטה על הדירה נתפסה כמות של כ- 70 ק"ג של קנאביס, וכן ציוד רב המשמש לגידול וייצור סמים.

שוטרי מחוז הצפון מנגד, שמו את ידם גם הם על דירת גידול דומה בישוב פוריה עלית. בפשיטה על דירה זאת נתפסו למעלה מ-110 שתילי מריחואנה במשקל של כ- 58 ק"ג, בשווי כספי מוערך של למעלה מ-250 אלף שקל. בנוסף נתפס ציוד רב לגידול, ייבוש והפקת הסם. במקרה הזה נעצרו שני בני 19 תושבי המושבה כנרת.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות