ד"ר בדר טריף יעמוד בראש מנהלת היערכות מערכת הבריאות לחורף

שר הבריאות יולי אדלשטיין הודיע על מינויו של בדר, ששימש עד לפני כחודש כקצין הרפואה הראשי של צה"ל. הוא יעמוד בראש המנהלת לצידה של ראש חטיבת הרפואה ד"ר ורד עזרא
אייל חן |
ד"ר באדר טריף

שר הבריאות יולי אדלשטיין הודיע על מינוי ד״ר בדר טריף לראש המנהלת להיערכות מערכת הבריאות לחורף, לצידה של ראש חטיבת הרפואה ד״ר ורד עזרא. ד"ר בדר, בעבר קצין רפואה ראשי מונה לתפקיד לאחר שגם מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי, המליץ עליו.

ד״ר בדר הינו מומחה ברפואת ילדים ובמנהל רפואי. עד לפני כחודש שימש תא״ל ד״ר טריף בדר כקצין הרפואה הראשי בצה״ל תפקיד אותו ביצע במשך שלוש השנים האחרונות.

בשנים 2011 עד 2014 שירת כקצין הרפואה של פיקוד הצפון. במסגרת תפקידו פיקד על מבצע הטיפול בפצועים הסורים ובכלל זה הקמת בית חולים השדה ברמת הגולן לקליטה וטיפול בפצועים ממלחמת האזרחים בסוריה.

בשנת 2010 השתתף כרופא ילדים בהית חולים השדה שהקים צה״ל בהאיטי לאחר רעידת האדמה. ובשנת 2015 פיקד על בית חולים השדה והיה מפקד המשלחת הרפואית של צה״ל בנפאל לאחר רעידת האדמה ובמרץ 2016 פיקד על מבצע השבת הפצועים הישראלים מטורקיה.

ב-8 ביולי 2020 מונה על ידי מנכ"ל משרד הבריאות הפרופ' חזי לוי לחבר ועדה מקצועית מייעצת למיגור ומניעת התפשטות מגפת הקורונה במגזר הערבי.

שר הבריאות אדלשטיין מסר: "מערכת הבריאות נערכת לחורף! החורף הקרוב יהווה אתגר משמעותי מאוד לבריאות של אזרחי ישראל. מזה שבועות ארוכים אנחנו מתכוננים לאפשרות תחלואה כפולה של שפעת וקורונה בחורף, וד"ר בדר טריף יהיה מנוע משמעותי, יחד עם עבודתה המצוינת של ד"ר ורד עזרא, כדי להביא את התוצרים הטובים ביותר לאזרחי המדינה".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות