איש עסקים מוכר מתחום הנדל"ן נעצר בחשד להונאה

שוטרים ממפלג ההונאה של משטרת ת"א עצרו הבוקר את החשוד שפתח חברות נדל"ן תוך רישום כוזב בעת שהכריז על פשיטת רגל "הכל במטרה שלא לשלם לנושיו"
נעמה כהן |
הארכת מעצר
אילוסטרציה shutterstock

מפלג ההונאה של משטרת תל אביב, עצרו הבוקר איש עסקים מוכר בחשד לעבירות הונאה והלבנת הון בהיקפים של עשרות מיליוני שקלים. בתחילת השנה, הוגש נגדו כתב האישום, שבשנים 2013-2016 פעל למימוש תוכנית מרמה, במסגרתה ניצל את שאיפתם של אזרחים שונים להשקעת כספם בעסקת מקרקעין נושאת פוטנציאל לרווח גדול, במטרה ליצור עבורו תזרים מזומנים גדול ככל הניתן – אשר נגנב על-ידו לשם תשלום חובותיו וסגנון חייו הראוותני.

למרות כתב האישום שהוגש נגדו, בתום חקירה סמויה משולבת של משטרת ישראל, רשות המיסים והכונס הרשמי, הוא שוב נעצר הבוקר בחשד להונאת נושים, עבירות על פי פקודת פשיטת הרגל, עבירות מיסים והלבנת הון , בהיקפים של עשרות מיליוני שקלים.

על פי החשד, בעת שנקבע כי הינו פושט רגל, פתח החשוד חברות נדל״ן, תוך רישומן באופן כוזב על ידי אנשי קש במסמכי תאגיד, כל זאת על מנת להונות את נושיו. נגד החשוד, ניתן לפני מספר שנים צו כינוס במסגרת הליך פשיטת רגל בו הוא מצוי בגין חובות של מיליוני שקלים. כאמור, בין יתר החשדות, לחשוד מיוחסות עבירות של הברחת נכסים, הסתרת פעילות כלכלית, העלמת מיסים, דיווחים כוזבים ועוד, הכל במטרה שלא לשלם את מלוא חובותיו לנושיו.

החקירה מתנהלת בשיתוף מפלג הונאה משטרת ת״א, עם היחידה הארצית לחקירות בכונס הרשמי וחקירות מע״מ ת״א ומשרד מע״מ גוש דן ברשות המסים. המשטרה תבקש להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות