385 אלף שקל פיצוי לעובד שהחליק במפעל

פרט לפיצוי שיקבל מהמוסד לביטוח לאומי כנפגע עבודה, ובעקבות תביעה שהוגשה נגד המעסיק בגין רשלנות, על ידי בא כוחו, עו"ד ארז שרעבי, הוסכם כי גם חברת הביטוח תפצה את העובד בסכום נוסף
דניאל בן חמו |
תאונת עבודה, אילוסטרציה

תושב המרכז, בשנות השישים לחייו, שהחליק ונפגע במהלך עבודתו במפעל, זכה לפיצויים בסכום של 385 אלף שקלים מהביטוח הלאומי. 285 אלף שקלים הושגו לעובד באמצעות עו"ד ארז שרעבי ממשרד עורכי דין שרעבי, נאורי, סנדלר. במסגרת משא ומתן בין עו"ד שרעבי לבין חברת הביטוח, נקבע כי זו תפצה ב-100 אלף שקלים נוספים.

עו"ד ארז שרעבי

התאונה ארעה במסגרת עבודתו של הפועל, שעה שבמהלך יציאתו מאולם הייצור החליק על משטח רטוב, חלק ושמנוני וכתוצאה מכך נחבל קשות ברגלו השמאלית. ממקום התאונה פונה לבית החולים אסף הרופא, שם אובחן כסובל משבר ואושפז למשך 5 ימים במהלכם נותח והשבר קובע במסמר. בתום האשפוז שוחרר בהמלצה לשיקום ביתי, החלפת חבישות, ושימוש בהליכון.

לאחר שחרורו מבית החולים עבר העובד טיפול רפואי ארוך וממושך, במסגרתו שהה בחופשת מחלה. על אף הטיפולים הרבים שעבר נותר סובל מקושי בהליכה, נזקק למקל הליכה וחווה מגבלות בהנעת רגל שמאל. עו"ד ארז שרעבי הגיש בתחילה תביעה למוסד לביטוח לאומי, אשר קבע לנפגע נכות צמיתה בשיעור של 13% ופיצויים בסך 285 אלף שקלים.

בהמשך הגיש עו"ד ארז שרעבי תביעה כנגד המעביד וחברת הביטוח ובין השאר כתב כי האירוע התרחש בשל רשלנות החברה ובעטיו עזב הפועל את עבודתו. "אחריות מבוטחכם לאירוע התאונה מלאה", כתב עו"ד שרעבי בתביעה. "בין היתר, בשל אי הקפדה על כללי זהירות ובטיחות בסיסיים לרבות קיום משטח עבודה מסוכן ומחליק ואי הקפדה על ניקוי משטחי העבודה או אי התקנת אמצעים מונעי החלקה כגון משטחי גומי ושטיחים מתאימים. לתאונה עדים רבים מעובדי המפעל וגם מנהל המפעל, הגיע למקום זמן קצר לאחר התרחשותה".

לאחר משא ומתן ארוך, אותו ניהל עו"ד ארז שרעבי, הוסכם כי התובע יפוצה בסכום של 100 אלף שקלים וזאת בנוסף לתשלומים לסכום של 285 אלף שקלים שקיבל מהמוסד לביטוח לאומי.

________________________________________

שרעבי, נאורי, סנדלר – משרד עו”ד

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות