הרוצח הכלוא דורש: אסלה

אסיר, המרצה מאסר עולם, טוען כי שב"ס מתעלם ממצבו הבריאותי ושיכן אותו בתא שבו שירותי "בול פגיעה" שהוא אינו יכול להשתמש בהם: "זה לא מעניין אותם, הם מתעלמים ממני"
ציון חן |
צילום: משה שי, פלאש 90

רוצח המרצה עונש מאסר עולם מתלונן כי שב"ס לא מתחשבים במגבלה שיש לו ברגלו, המקשה על שימושו בשירותי "הבול פגיעה" שיש בתא שהעבירו אותו אליו.

מזה עשור יושב בכלא רוצח על רצח שביצע שנים רבות לפני שנתפס. לאחרונה, הוא מתלונן נגד שירות בתי הסוהר על התנאים שלהם הוא זוכה בתאו החדש בכלא. לדבריו, בתא החדש יש שירותי "בול פגיעה" אולם מצבו הבריאותי מקשה עליו להשתמש בהם ולכן הוא אינו מצליח לעשות את צרכיו כראוי.

אותו רוצח, טוען כי מזה זמן, רשויות הכלא בו הוא כלוא מתעלמים מתלונותיו. לדבריו, הוא אף פנה למ"מ נציב שב"ס אשר וקנין, אך עדיין לא קיבל התייחסות לבעיה האינטימית שעמה הוא מתמודד. "העבירו אותי לתא עם 'בול פגיעה'. אני מבקש שיעבירו אותי לתא עם אסלה", כך הוא מבקש. לדבריו, הוא פונה לרשויות שב"ס מזה למעלה מחודש, אך זוכה ל"כתף קרה". "

"אני סובל ממגבלות ברגל", כך הוא מתלונן. "כתוצאה מכך אין ביכולתי לקפל את הרגל ולשבת בכריעה, כתוצאה מכך, כל פעם שאני עושה את צרכי, אני עושה אותם על עצמי בגלל מגבלת התנועה". האסיר טוען כי פנה לגורמי הכלא הבכירים, והגיע אף לבכיר ביותר. "פניתי כמה וכמה פעמים למפקד האגף וסגנו, ואפילו הסברתי את הבעיה לנציב בביקורו, אבל מסתבר שזה לא מעניין אף אחד. פשוט מתעלמים מהבעיה".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות