נעצר בחשד למעורבות באירועי אלימות – שוחרר בזכות ייעוץ לפני החקירה

בית משפט השלום בתל אביב שחרר למעצר בית תושב רמלה שנעצר בחשד שבמסגרת סכסוך חמולות חטף קטין, סחט אותו ואיים עליו
אייל חן |
היכה עובד ניקיון: אילוסטרציה של אגרוף
אילוסטרציה

שופטת בית משפט השלום בתל אביב, ענת יהב, שחררה למעצר בית בן 4 ימים, את תושב רמלה שנעצר בחשד שבמהלך סכסוך חמולות מיפו לבין אלה מרמלה, קשר קשר, תקף, חטף, שדד וסחט באיומים קטין. הסניגור, עו"ד ראיס אבו סייף, הכחיש את החשדות ובזכות הייעוץ שקיבל החשוד לפני החקירה הוחלט לשחררו.

עו”ד ראיס אבו סייף
עו”ד ראיס אבו סייף

לפני מספר חודשים, בתום חקירה סמויה, המשטרה פשטה על בתיהם של ארבעה חשודים מהעיר רמלה ועצרה אותם בחשד למעורבות בחטיפת קטין ובחשד למעורבות באירועי ירי ואלימות חמורים, זאת לאחר צבר של אירועים אלימים שארעו ביפו כגון אירועי ירי, דקירות, חטיפה, סחיטה ואיומים על חיי אדם כמה שנראה סכסוך שהלך והתפתח בין משפחות חמולות מיפו לבין אלה מרמלה.

עם התפתחות החקירה, הגיעו השוטרים לחשוד נוסף בפרשה, תושב רמלה בן 20 ועצרו אותו לחקירה. הסניגור, עו"ד אבו סייף, נפגש עם מרשו לפני החקירה, ובזכות אותו ייעוץ והסברים שנתן לו, הסניגור הצליח להגיע להסכמה עוד לפני הדיון עם נציג המשטרה, כי החשוד ישוחרר למעצר בית בן ארבעה ימים ובערבויות. השופטת יהב קיבלה את ההסכמות והורתה על שחרורו של הצעיר לביתו.
_______________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת ענת יהב

_______________________________________________

עו”ד ראיס אבו סייף

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות