הוליווד זה כאן: חטף את המאהב של אשתו ודרש פיצוי

עבריין מחדרה שגילה שאשתו בוגדת בו, חטף ביחד עם חבריו את המאהב שלה שאוים במצ'טה והוכה ולסיום דרשו גם פיצוי של 300 אלף שקל
ציון חן |
רודולף ולנטינו

שישה עבריינים בא לעזרת חברם בן ה-27 ועשו "כיפה אדומה" לעבריין מרמה והונאה שניהל רומן עם אשתו. אחד מהם, בן 45 מנתניה, קבע עם המאהב פגישה עסקית בקניון השרון בנתניה, אליה הצטרפו חברים נוספים וביחד חטפו אותו, איימו עליו והיכו אותו.

בין החברים שסייעו לחטיפה היו תושב ירושלים בן 35, תושב רמת השרון בן 31 ותושב נתניה בן 43. על פי כתב האישום שהוגש נגד החבורה, אלה "שכנעו" את המאהב להצטרף אליהם וכך חטפו אותו.

על פי כתב האישום שהוגש בעניינם, כבר בנסיעה נלקחו מהמאהב שני מכשירי הטלפון שלו, והוא הובל לדירתו חבר עבריין אחר של הבעל, תושב תל אביב בן 35, המתגורר במגדלי מידטאון בדרך בגין בתל אביב, ואשר נמצא בדירה במעצר בית על רקע תיק פלילי שהוא מנהל בימים אלה.

"בעודם שוהים בדירה, הטיחו בו העבריינים שהוא יוצא עם אישה נשואה, דרשו ממנו לשלם להם קנס כספי, הכו אותו ואיימו עליו בסכין מצ'טה", תיארו במשטרה, "הם השמיעו לו איומים שאם יסרב הוא יפגע, ודרשו ממנו מיליון שקל פיצוי".

המאהב המוכה אמר כי אין ברשותו את הסכומים האלה, והעבריינים התקשרו לאחד ממכריו ותחקרו אותו ב"חקירת יכולת" לגבי מצבו הכלכלי של המאהב החבול. בעקבות השיחה, הם הפחיתו את הסכום ל-300 אלף שקל", סיפרה המשטרה, "הוא קיבל חודש לארגן להם את הכסף, והם שחררו אותו".

לאחר מספר ימים התקשר אחד מהעבריינים אל המאהב ווידא שהקנס מובן לו וכי הם ממתנים לתשלום. "הם אמרו לו שאם לא ישלם, הם יאתרו אותו בכל מקום", אמרו במשטרה.

המאהב המפוחד התלונן במשטרה שאספה ראיות והגישה כתב אישום כנגד הבעל וחבריו. בחקירתם הם טענו כי "המאהב הוא נוכל מורשע", וכי הם "מכחישים כל קשר לסיפור שלו". יחד עם זאת, עברם הפלילי והמאסרים שכל אחד מהם ריצה בעברו על עבירות אלימות ועוד, לא עזרו להם, והם נותרו במעצר עד להחלטה אחרת בעניינם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות