אישום: ביקשו "לסחוט" ו"להטיל אימה" באמצעות אקדח גנוב

כתב אישום שהוגש לבית המשפט המחוזי מרכז מייחס ל-5 נאשמים מעורבות במספר אירועים, בהם ירי לעבר מתקן שב"ס וסחיטה של בעל חוב כספי ישן
רונן לוי |

לבית המשפט המחוזי מרכז, הוגשו כתבי אישום נגד, נואל אברזיל, בן 31, בן צבאן, בן 31, חן דסה בן ה-19, וואסם באדר, בן 21 ווהאם באדר, בן 23 המייחסים להם מערובות בירי לעבר בעלי חוב כלפיהם ולעבר רכב סיור של שב"ס. החמישה נאשמים בכמה עבירות של סחיטה בכוח, נשיאת נשק ותחמושת, ירי מנשק חם, סחיטה באיומים וקשירת קשר לביצוע פשע.

על פי כתבי האישום, בקיץ 2018 נגנב אקדח בראשון לציון והוא, כך נטען, שימש את החבורה לביצוע אירועי ירי. לפי האישום, מאז נגנב ועד לתפיסתו של האקדחבחודש מאי השנה, ביצעה באמצעותו החבורה אירועי ירי.

באחד המקרים נטען כי כמה מהנאשמים ירו לעבר ביתו של אדם שהחזיק בחוב עסקי כלפי דודו של אברזיל, יצחק אברג'יל. החבורה, נטען, ביקשה לסחוט את בעל החוב וכדי להפחיד אותו ירו לעבר ביתו ולעבר רכבו.

בימים שלאחר מכן, פנו הנאשמים אברזיל וצבאן, למתלונן מספר פעמים ודרשו את תשלום החוב. לאחר שהמתלונן לא ענה לשיחות הטלפון וההודעות מצבאן, איים צבאן תוך שהוא מודע לירי על בית המתלונן, וכתב לו "רק שתדע גבר – לא תמיד שומעים שריקות".

אישום נוסף מייחס לדסה ובאדר קשר לירות לעבר מתקן שב"ס. השניים הצטיידו באקדח ובאופנוע שהחזיק באדר. דסה תצפת ועקב אחר הרגלי הסיור הרכוב של כלא איילון ובחודש ינואר השנה בשעות הערב, נסעו השניים על האופנוע, ובהתקרבם לעבר רכב הסיור שסבב את כלא איילון, ירה דסה 3 יריות לעבר רכב הסיור. לאחר מכן נמלטו השניים בנסיעה מהירה מהמקום.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות