הידוק הסגר: המגבלות המלאות שאושרו

החל ממחר ב-14:00 יוחרפו המגבלות על הציבור במסגרת המאבק בנגיף הקורונה. הממשלה פרסמה את ההגבלות המלאות שאישרה, שיעמדו בתוקף עד חג שמחת תורה
דנה לווינסקי |
תפילה ממוגנת במאה שערים. צילום: יונתן זינדל פלאש 90

לאחר דיון שערך שעות בממשלה, הוחלט כי מדינת ישראל תיכנס, החל ממחר בשעה 14:00 לסגר מהודק למשך שבועיים, עם אופציה להארכה. אלו הן המגבלות הסגר המלאות שאושרו על ידי הממשלה.

סגירת המשק

הממשלה אישרה כי כלל מקומות העבודה יסגרו, למעט מקומות עבודה חיוניים שיפעלו על פי תקנות שיאושרו. השווקים יסגרו אך חנויות לממכר מזון ופארם ונותני שירות חיוני יורשו להמשיך לפעול. רשימת מקומות העבודה החיוניים שיאושרו לפעול במגבלות הסגר יפורסמו לאחר אישור בממשלה בהמשך היום.

בנוסף, הוחלט על הגבלת מרחק יציאה מהבית עד 1000 מטר, מלבד סיבות שיאושרו. תפילות והפגנות יתאפשרו במרחב הפתוח בלבד, עד 20 אנשים וברדיוס של עד 1000 מטר ממקום המגורים. (לגבי הפגנות – ההחלטה כפופה לתיקון חקיקה בכנסת.) בתי הכנסת יהיו סגורים בתקופת הסגר, למעט תפילות ביום הכיפורים בהתאם למתווה שאושר.

התחבורה הציבורית תפעל במתכונת מצומצמת. לגבי תחום התעופה, החלטה בעניין תובא לאישור בהמשך היום. עוד נקבע כי כלל ענפי הספורט יסגרו למעט משחקים בינלאומיים רשמית.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות