חושיו של השוטר הובילו לתפיסת כספת גנובה

לוחם מג"ב שחזר לאחר משמרת לביתו בעפולה הבחין בהתנהלות חשודה של עובר אורח; בדיקתו העלתה כי מדובר בחשוד המנסה לפרוץ לכספת גנובה
ציון חן |
חושיו של השוטר הובילו לתפיסת כספת גנובה

חושיו של לוחם מג"ב מהצפון, לא הטעו אותו. אדם שהעלה את חשדו בשל התעסקותו לפנות בוקר עם חפץ כלשהו, התברר כגנב שמנסה לפרוץ לכספת שאינה שלו.

האירוע התרחש השבוע, לפנות בוקר, לאחר שהשוטר סיים את משמרת באום אל-פחם ועשה את דרכו לביתו שבעפולה. על פי תיאורו של השוטר, בסמוך למקום מגוריו בחניית כורכר הוא הבחין באדם חשוד אשר מתעסק עם דבר מה.

כאשר ניגש השוטר למקום, הוא זיהה כי האיש מחזיק בקופה ובכספת עטופה בחולצה. השוטר הורה לשכנים שיצאו למקום להזעיק משטרה, ואז החל החשוד במנוסה כשהשוטר אחריו. בתום מרדף רגלי שנמשך זמן קצר, תפס השוטר את האיש ועצר אותו. במקום נתפסו קופה וכספת המכילות כ-4,000 שקלים וכן באופניים אשר שימשו את החשוד בגניבה.

החשוד, תושב עפולה בשנות ה-40 לחייו נעצר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה בעיר. לאחר מעצרו של החשוד, אמר השוטר: "התגייסתי לשירות קבע כלוחם ושוטר בשביל הרגעים האלה, אנחנו כאן בכדי לשמור על ביטחונו ורכושו של הציבור גם כאשר אנחנו חוזרים הביתה או פושטים את המדים".

חושיו של השוטר הובילו לתפיסת כספת גנובה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות