למרות מגבלות הקורונה: עובדים זרים מענף הסיעוד חגגו בחמארות

מתחת לאף של משטרת רחובות ובסמוך לתחנה, פעלו שני פאבים של עובדים זרים המתגוררים בעיר ובסביבה. בעלי המועדונים נקנסו ב-5,000 שקל והוצא צו סגירה לשבוע
רונן לוי |

עובדים זרים מרחובות והסביבה, ניצלו את העובדה שהם עובדים חיוניים, בענף הסיעודי, או בשאר ענפי התחזוקה והתפעול. לפי המשטרה, הם נעו ללא הפרעה ברחובות כאשר על פניו הם בדרכם לעבודה או חזרה ממנה, אך למעשה בין השאר הם גם נפגשו בהתקהלויות מסוכנות ומסכנות, בשביל להשתכר.

שתי "חמארות" (ברים) של עובדים זרים שפעלו בסתר ובניגוד להנחיות והתקנות לשעת חירום, פעלו ברחוב הרצל הראשי, בו שוכנת גם תחנת המשטרה בעיר רחובות.

שוטרים שהגיעו לאחד מהם בעקבות פניה שהגיעה למשטרה, הבחינו כיצד ממהר אחד מהבליינים במקום לסגור אחריו את הסורגים ואת הדלת של המקום בו פעלה אחת החמארות. כשפתחו השוטרים את הדלת, הם מצאו מאחוריה עשרות אנשים סביב שולחנות כשהם שותים, אוכלים ומעשנים. זאת, כך נטען, תוך כדי הפרת כל כללי ותקנות הבטיחות והשמירה על הכללים של מרחקים והתקהלות בימי הקורונה.

לבעלי החמארות הללו שפעלו בסתר ובניגוד להנחיות הסגר נרשם קנס על סך 5,000 ₪, ונערך להם שימוע ע"י קצין משטרה שהורה על סגירת בתי העסק למשך שבוע.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות