רכב היוקרה של המדאם חשף את מכון הליווי

רכב יוקרה חדש מסוג BMW שחנה בסמוך למבנה סגור באזור התעשייה בעפולה עורר את חשד המשטרה, שגילתה שהוא שייך לבעלת מכון ליווי שפעל במקום
ציון חן |
הרכב המפואר שעורר את סקרנותם של השוטרים

שוטרים הבחינו שבימי הסגר חונה לו רכב יוקרה חדש ומנצנץ בסמוך למבנה תעשייתי סגור לאורך שעות היום באזור התעשייה של עפולה. כמובן שהדבר עורר את סקרנותם של השוטרים, שבדקו במסוף וגילו כי מדובר הרכב שייך לתושבת נשר, והדבר נבדק.

חקירה סמויה העלתה כי בעלת הרכב היא גם בעלת דירה דיסקרטית לשירותי זנות המופעלת במקום. המשטרה פעלה על מנת להוציא צו חיפוש, והבוקר (שלישי) פשטו השוטרים על המבנה בו נמצאו בעלת המקום ועובדת שלה, שתיהן בשנות הארבעים לחייהן, שעסקו בשירותי זנות.

בחיפוש בדירה נתפסו מאות קונדומים וכסף מזומן בסך של כ-21,000 ₪. ברשותה של הסרסורית נתפסו גם מספר טלפונים ניידים, וכמובן שגם רכב היוקרה החדיש מסוג BMW נתפס גם הוא, לצרכי חילוט.

ממשטרת מחוז הצפון נמסר "המשטרה רואה בתופעת הזנות תופעה שלילית בה משולבת פעילות עבריינית רחבה ביותר של ניצול, פגיעה גופנית ונפשית בנותני שירותי הזנות ולעיתים אף גם סחר בבני אדם. תופעת הזנות אף מעמידה בסיכון את מקבלי השירותים, הן בשל המערבות של גורמים עברייניים בהפעלתה והן בשל החשש לפגיעה בריאותית. משטרת ישראל תמשיך לפעול באופן יזום למיגור התופעה וקוראת לאזרחים המוצאים את עצמם נפגעים מקיום פעילות מסוג זה באזור מגוריהם לפנות לתחנת המשטרה הקרובה".

הכסף שנתפס במקום
שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות