כדאי שתדעו את זכויות הביטוח הסיעודי שלכם – כדי שלא תפסידו כסף

שילמתם על ביטוח סיעודי, אבל ברגע האמת חברת הביטוח התנערה מכם? לפני שאתם מוותרים, כדאי שתתייעצו עם עורך דין המתמחה בתחום, שיוכל לסייע לכם לקבל את מה שמגיע לכם
עו"ד אתי רוזנפלד רזי |
ארכיון, צילום: מתיאס זומר

גם תשלום חודשי עבור ביטוח סיעודי, לא מהווה “תעודת ביטוח”. ברגע האמת, שהמבוטח פונה לחברת הביטוח בתביעה כדי לממש את זכויותיו הוא נתקל בסירוב ולא מקבל את הפיצוי, שלפעמים נאמד במאות אלפי שקלים.

בדיוק ברגע בו הייתם זקוקים לכסף, אתם מקבלים דחייה ובמקום להיעזר בחברת הביטוח, מוצאים את עצמכם נלחמים דווקא בה.

ברגעים כאלה, חשוב לפנות לעורך דין, המתמחה בתחום, כדי שיילחם עבורכם וינהל מול חברת הביטוח את המאבק בשבילכם ולטובתכם.

כך, הוא יוכל לקבל עבורכם את הזכויות המגיעות לכם ואת הפיצוי הכספי שיכול כל כך לעזור במצבים הקשים.

בדרך הזו, תוכלו להשקיע את המשאבים שלכם, פיזיים ונפשיים, בהתמודדות עם מצבכם במקום עם הבירוקרטיה של חברת הביטוח.

עו"ד אתי רוזנפלד רזי

ההסכם שלכם מול חברת הביטוח הוא חוזה מורכב עם פלפולי לשון מקצועיים ומשפטיים, ולכן רק עורך דין המתמחה בתחום יוכל לבצע בדיקה מקצועית מקיפה שתוביל למיצוי זכויותיכם.

מלחמת דוד בגוליית

להסכם הסבוך מול חברות הביטוח עליו חתמו המובטחים, אפשר להוסיף קושי נוסף, והוא העובדה שחברות הביטוח הן גופים גדולים וחזקים, עם עשרות עורכי דין שעומדים לרשותן.

נוצר מצב, כמעט בלתי אפשרי, של דוד מול גוליית, של חלש מול חזק.

האזרח הפשוט – המובטח, שנלחם בתחנות הרוח של חברות הביטוח, על שלל מייצגיהן. לא פלא כי מרבית התביעות אל חברת הביטוח נדחות, והיחיד מוצא את עצמו ללא הסיוע עליו בנה בעת הצורך.

גם על בסיס זה, מבוטח שיגיש ערעור באמצעות עורך דין הבקיא בתחום הביטוח, יש יתרונות וסיכויים גדולים יותר במאבק. יתרונו בכך שהוא מכיר את החוקים, את הרגולציה בתחום הביטוח והוא ניזון מניסיון העבר. לכך נוסיף את המשמעות מצד חברות הביטוח כשהן מתמודדות מול עורך דין ולא מול מבוטח חסר ידע.

עורך דין מומחה, ידע לכוון את המבוטח לבחירת מומחה רפואי ולקבלת חוות דעת רפואית מקצועית, שתשפר גם היא את הסיכוי לקבלת פיצוי, בהתאם לביטוח ולנזק. ההיכרות של עורכי הדין עם מומחים רפואיים והכרת התהליכים המשפטיים הכרוכים בכך מהווה יתרון לא מבוטל.

יתרון נוסף וחשוב ביותר שיש בייצוג משפטי בהליכים מול חברות הביטוח – הוא הידיעה והניסיון להתמודד עם התרגילים של אותן חברות. חברות ביטוח רבות, על מנת לחמוק מתשלום התביעות, משתמשות בחוקרים פרטיים ובתרגילי חקירה שונים כדי להוכיח כביכול שהנזק שנגרם למבוטח הוא קטן מכפי שהוא מציג. עורכי דין מיומנים ומנוסים, ידעו להדריך את המבוטח מבעוד מועד לגבי תרגילים אלו וגם ידעו כיצד להתמודד במידה חברת הביטוח טוענת שהגיע לידיה חומר כתוצאה מחקירה סמויה.


 

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות