משטרת אילת השמידה מאות אמצעי פירוטכניקה שפג תוקפם

מאות אביזרי פירוטכניקה שפג תוקפם נתפסו בסירות ברחבי העיר אילת במסגרת פשיטה של חבלני המשטרה והושמדו. במשטרה אומרים כי "קיים חשש שפריטים נוספים הושלכו לים ויסכנו את הציבור"
ציון חן |
פירוטכניקה

חבלני משטרת אילת אספו מאות אביזרי פירוטכניקה שפג תוקפם שהוסתרו בסירות ברחבי העיר. המשטרה פשטה על הסירות בעקבות תלונה למשטרה ומחשש שהפריטים יתפוצצו ויתלקחו. בסך הכל הושמדו כ-271 פריטים שנאספו בפרק זמן של שבועיים.

"אמצעים פגי תוקף אלו הם דבר שיכול לגרום לסכנת התלקחות", אומרים במשטרה, "עוד עולה כי קיים חשש שישנם פריטים אשר הושלכו לים או במקומות שונים בחוף, דבר שיכול היה לגרום סכנה לציבור".

פירוטכניקה

עוד עולה כי על אף שקיימת אחריות למשיטים להחזיר את הפרטים פגי התוקף ליבואן רשמי בטרם קבלת פריט חדש, נוצרה הצטברות פריטים דליקים ומסוכנים, בשל מצוקה בהליך החזרת הפריטים לגורמים הרלוונטיים באילת. המצב עלול לסכן את הציבור ובמשטרה הוחלט על פעולות מניעה וסיוע לציבור בעלי הסירות באילת.

פירוטכניקה

במרחב הנגב, שגם הוא במחוז הדרום כמו אילת, ביצעו במהלך חג ראש השנה חיפושים אחרי אמל"ח בישובים הבדואים. שוטרי תחנת ערוער בסיוע שוטרים לוחמי מג"ב, יחידת הכלבנים דרום, יחידת יואב ויס"מ נגב חיפושים בבתים ומתחמים ביישובים שגב שלום וערוער.

בתוך כך נעצר תושב שגב שלום בן 29, אשר בתום מרדף רגלי לאחר שנמלט ממסעדה נתפסו בחיפוש על גופו אקדח, מחסניות עם כדורים. בביתו של תושב ערוער בן 26, נתפסו אקדח 9 מ"מ ומחסנית וכן 11 כוורות זיקוקין, ובביתו של תושב ערוער אחר בן 55 אותרו מתחת למזרון רובה קלצ'ניקוב, מחסנית מלאה כדורים וערכה לניקוי הנשק.

קלשניקוב

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות