הורשע אב חורג שפגע מינית בבנותיה של אשתו

הרכב השופטים בבית המשפט המחוזי נצרת הרשיע אב בפגיעה מינית בילדותיו החורגות. הבנות, כיום בנות 33, סיפרו בעדותן כי רק אחרי 20 שנה הצליחו לספר את הסוד ולהתלונן
רונן לוי |
צילום: פלאש 90

בשתי שורות מתוך שירו של יעקב אורלנד: "אֲנִי נוֹשֵׂא עִמִּי אֶת צַעַר הַשְּׁתִיקָה, אֶת נוֹף הָאֵלֶם שֶׁשָּׂרַפְנוּ אַז מִפַּחַד…",כך נפתחה הכרעת הדין של הרכב שופטי בית משפט המחוזי מרכז, בראשות אב"ד השופט אשר קולה, שהרשיעו פה אחד, אב חורג שפגע בשתי תאומות, בנותיה הקטינות של אשתו, במשך שבע שנים מאז שהיו בנות 6.

התאומות נפגעות העבירה, בנות 33 כיום, חשפו את המעשים הנוראיים שנעשו בהן רק לפני כשנה. כך בפני אימן ואביהם החורג, ומייד לאחר החשיפה הוגשה תלונה במשטרה שבעקבותיה הוגש כתב אישום המגולל מסכת רבת שנים של פגיעות מיניות קשות בכל אחת משתי הבנות הקטינות.

האחיות העידו בבית המשפט כי המעשים המיניים כלפיהן היו בעיקר בשעות הלילה כאשר לעיתים תכופות הרגישו לפתע את הנאשם נכנס למיטתן בשעת לילה מאוחרת, לעיתים כשהוא ערום ומבצע בגופן מעשים מגונים ומעשי סדום, מגיל מסוים אף עשו ביניהן התאומות משמרות כך שהאחת ישנה והשנייה עמדה על המשמר וכשהבחינה "השומרת" בנאשם, העירה מייד את אחותה והן הדפו בכח את הנאשם. באחד המקרים, אמן התעוררה ואף שאלה לפשר הרעש והנאשם השיב כי "בסך הכל ירד לכסות את הבנות".

"קודם כל האיום התחיל מזה שהוא היה אומר לי 'אוי ואבוי אם תספרי'", העידה אחת האחיות בבית המשפט. "עכשיו, דמות סמכותית בבית שאומרת לילד 5 וחצי, 6 'אוי ואבוי אם תספרי. אסור לספר, אוי ואבוי ותספרי'. גם ממה שלא ידעתי הבנתי שאסור. זאת אומרת, שיקרה פה משהו לא טוב. פחדתי. אחר כך כשכנראה הוא גם הבין שגם הגיל, גדלים וההבנה משתנה אז הוא היה אומר לי 'אם תגידי אני ארצח את אמא', 'אם תגידי אני אפגע בך', 'אם', ופחדתי. פחדתי".

אחותה הוסיפה על העיתוי של הגשת התלונה: "הבשלות שלי של פעם ראשונה לבוא ולספר בסערת רגשות של אותו רגע מה קרה שבאתי למשטרה, והפעם השנייה והפעם השלישית והיום אחרי 3 שנים, הבשלות שלי היא לא אותה בשלות. הרוגע הוא לא אותו רוגע. גם אם לפני 3 שנים היית יושב ומדבר איתי, לא יכולתי לדבר איתך בכלל על נושא כזה. מרוב שכל כך לא האמנתי שאחרי 20 שנה אני באה ומספרת את הסוד הזה… אבל סיפרתי מה שיכולתי באותו רגע… באותו זמן שבאתי למשטרה היה בי עדיין איזושהי בושה ופחד לדבר על דברים שלא דיברתי עליהם 20 שנה".

בהכרעת הדין נקבע כי הקטינות אותה עת, פחדו מאיומי הנאשם ולא סיפרו על כך לאימן. בית המשפט קבע כי הוא "נותן אמון מלא בגרסת המתלוננות וכי טענת הנאשם כאילו, כביכול מדובר בעלילת שווא שהעלילו עליו עקב יחסיו עם האמא, הינה טענת בדים שאין ליתן בה אמון".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות