צפו: העיר על אי עטיית מסכה – והותקף באכזריות

בגלל הערה של מוכר ללקוחה בחנות לעטות מסיכה על הפנים, הוא הותקף באכזריות על ידי מספר אנשים שנמלטו; המשטרה עצרה 5 חשודים
נעמה כהן |

על רקע מגבלות הקורונה: מצלמות האבטחה תיעדו תקיפה חמורה של מוכר בחנות שביקש מלקוחה לעטוף מסיכה בחנות. התוקפים נמלטו. המשטרה עצרה חמישה חשודים במעורבות בתקיפה, נגד שלושה מהם הוגש כתב אישום.

אירוע התקיפה התרחש לפני כשבועיים, אז נכנסה לקוחה לחנות בתל אביב ללא מסיכה על פניה ופנתה למוכר. המוכר העיר ללקוחה כי עליה לעטות מסיכה על פניה.

הלקוחה, שהערתו של המוכר לא מצאה חן בעיניה, יצאה מהחנות וחזרה עם עוד מספר אנשים אשר החלו לתקוף באכזריות בצוותא באמצעות קסדות בעיטות ואגרופים את המוכר ועובד נוסף שהיה במקום, גרמו לפציעותיהם ולשבר בפניו של המוכר ולבסוף נמלטו.

צוות החוקרים של המשטרה פתח בחקירת האירוע תוך איסוף ראיות מהזירה וביצוע פעולות חקירתיות ומודיעיניות שהובילו לדמויותיהם של ארבעה חשודים ואלו נעצרו לחקירה, שתי נשים ושני גברים אחים, החשוד חמישי המעורב בתקיפה היה בבריחה מהמשטרה מספר ימים ולבסוף אותר ונעצר אף הוא.

בסיום חקירת החשודים, בית המשפט האריך את מעצרם של שלושה חשודים, בתחילת שנות ה-20 לחייהם, שלושתם תושבי תל אביב. שתי נשים שנעצרו שוחררו בתום חקירתם בתנאים מגבילים בכפוף לעמידה בערבויות. היום הגישה המשטרה, באמצעות יחידת התביעות של מחוז ת"א, כתב אישום חמור נגד השלושה ובקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדם בגין עבירות אלו.

 

עו"ד רפאל ציק, מומחה למשפט פלילי: "מצער מאוד שאנשים מסוימים לא מקבלים את זה שאנחנו נמצאים בתקופה של מגיפת הקורונה אשר יכולה לגרום לנזק רפואי לאנשים ובמקום להסכים לבקשת המוכר לעטות מסיכה, מתנהגים כלפיו באלימות. יש להוקיע את תופעת האלימות הגואה בחברה הישראלית.

יחד עם זאת, מעצר של חלק מהחשודים מאחורי סורג ובריח במקרה זה, הינו אקט קיצוני שרצוי מאוד שמשטרת ישראל תימנע ממנו ובמקום זה, תטיל תנאים והגבלות אחרות פחות פוגעניים".

_____________________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%a4%d7%9c%d7%99%d7%9c%d7%99-%d7%a8%d7%a4%d7%90%d7%9c-%d7%a6%d7%99%d7%a7

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות