תושב ירושלים נאשם: ביצע עבירות מין בבת הזוג

בן 40 מירושלים נאשם כי איים על בת זוגו בסכין מטבח, היכה אותה, דרך עליה ואנס אותה בגלל שחשד כי בגדה בו: "אם לא תספרי לי את האמת – תמותי"
אייל חן |
אילוסטרציה

לבית המשפט המחוזי בירושלים, הוגש כתב אישום בגין חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, איומים, אינוס ועבירות נוספות שביצע תושב ירושלים בן 40 כלפי בת הזוג שלווכן בגין הפרת תנאי שחרור.
‪ ‬
על פי כתב האישום, החל מחודש יוני 2020 ועד לסוף חודש אוגוסט 2020, עת הגישה המתלוננת תלונה במשטרה, היה הנאשם מאיים ומכה את אותה וגורם לה לחבלות קשות ולכאבים.

באחד המקרים, כפי שצוין בכתב האישום, לאחר שהבחין בהודעה שנשלחה לבת הזוג, דרש הנאשם הסברים, משך את המתלוננת לסלון הבית והביא סכין מהמטבח. הנאשם דרך עם רגלו על החזה והבטן של המתלוננת, הצמיד את הסכין לצווארה של המתלוננת ואמר לה שעליה לספר לו מתי היא הלכה עם הגבר ששלח את ההודעה וכי אם היא לא תספר לו את האמת – אזי היא תמות.

המתלוננת התחננה וניסתה להסביר לנאשם כי לא עשתה שום דבר עם אותו אדם, ובתגובה לכך הניח הנאשם את הסכין והמשיך להכות את המתלוננת בידיו. בהמשך, לאחר שברחה מהסלון לחדר השינה וניסתה לסגור את הדלת, תפס אותה הנאשם פעם נוספת ונתן לה אגרופים נוספים בפניה, וזאת תוך שהוא מאיים על חייה.

במקרה אחר, הכה הנאשם את המתלוננת במשך שעות, איים עליה באמצעות סכין, ואמר לה שהוא יפתח בלון גז שהיה במקום וישרוף את המתלוננת עם הדירה. באחד המקרים, לפי האישום, נגרם למתלוננת נקב באוזנה כתוצאה מהתקיפה.

על פי כתב האישום, ביצע הנאשם עבירות אינוס במתלוננת תוך גרימת חבלות בגופה. כתב האישום גם מייחס לנאשם עבירה של הפרת תנאי שחרור במספר הזדמנויות בניגוד להנחיות בית המשפט.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות