המשטרה מציגה: "מלחמה" בזנות ובסמים

שתי דירות ששימשו בנות לעבוד בזנות בחדרה ובחיפה נסגרו השבוע ע"י משטרת מחוז החוף – אך תיקי החקירה הלא מפוענחים של הפשיעה החמורה אצלה ממשיכים להיערם
ציון חן |
דירת זנות שנסגרה בחדרה

במגמה ליצור נוכחות משטרתית, ועם חוסר יכולת לטפל בפרשיות ופיצוח רציחות וניסיונות רצח, עושה מחוז חוף את מה שקל – סגירת דירות זנות ומעצר סוחרי קנאביס.

שתי דירות ששימשו, לפי החשד, בנות לעבוד בזנות בחדרה ובחיפה נסגרו השבוע על ידי משטרת מחוז החוף. גם בתחום תפיסות השימוש והסחר בקנאביס פעלו במשטרת מחוז החוף, ועצרו בקרית מוצקין בחור שמכר 'גראס', ובחדרה אותרה ע"י חברת החשמל דירה נוספת ששימשה, לפי החשד, לגידול קנאביס.

בפשיטה שביצעה המשטרה על דירה בבניין מגורים בעיר אשר שימשה כבית בושת, עכבו הבלשים לחקירה שישה לקוחות ששהו במקום, ושש נשים אשר שתיים מהן ללא אשרת שהיה בארץ. בנוסף, נעצרה תושבת אזור השרון בת 48 בחשד שניהלה את המקום. גם בחיפה נסגרה דירה ששימשה למתן שירותי מין בתשלום, והמשטרה סגרה את המקום בצו מנהלי לשלושים ימי הקורונה הקרובים.

בחדרה פשטו שוטרי מחוז החוף על דירה שגודלו בה כמאה שתילי קנאביס. זאת בעקבות דיווח של חברת החשמל על צריכה חריגה ביותר בחשמל של הדירה. בלשי חדרה עצרו במקום אדם המעורב בגידול לאחר שהיה נוכח בדירה בעת הפשיטה, תושב העיר בן 48 החשוד בגידול וייצור סמים בתנאי מעבדה.

דירת גראס בחדרה

בקרית מוצקין תפסו השוטרים בביתו של סוחר קנאביס לא פחות מחצי קילו גראס שהיה מחולק, מסודר ומוכן בשקיות חלוקה למכירה. מחזיק הקנאביס, תושב העיר בן 20, נעצר.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות