חשד: נהג בפסילה לצמיתות כי רצה לאכול בנמל

עבריין מאבן יהודה שנהג על אף שרישיונו נפסל לצמיתות, נתפס בתום מרדף בתל אביב ונעצר לחקירה: "רציתי לאכול בנמל"
ציון חן |

עבריין המוכר למשטרה, בן 63 מאבן יהודה, נעצר ברחובות תל אביב לאחר מרדף פרוע שהתחיל ביפו והסתיים באחת היציאות הדרומיות של כביש איילון על כביש 4 לכיוון צפון. ניידת משטרה שהבחינה בו מבצע עבירת תנועה כרזה לו לעצור, ולאחר שהשוטר ירד מהניידת, החל העבריין בהימלטות פראית ברכבו ברחובות תל אביב ודרך איילון.

העבריין שנעצר השתחרר לפני חמש שנים מעונש מאסר של שלוש שנים על איחוד תיקים, כשבעברו מספר מקרי שוד מזויין, ועבירות הונאה ומרמה רבות, כמו גם רישום פלילי עשיר בגין עבירות של נהיגה ללא רישיון.

לאחר שצבר 10 הרשעות בגין נהיגה ללא רישיון ונהיגה בפסילה, נפסל רישיונו של העבריין לצמיתות לפני כשנה. זאת הייתה פסילה שנפסקה לו בהסכמתו, בין השאר על רקע מצבו הרפואי המורכב שמגביל את כשירותו בדרך.

בעקבות מעצרו, המשטרה איתרה גם דוח מהירות ששולם על ידו לאחרונה לאחר שתועד במצלמת מהירות. "מאחר והאיש הוא הנהג היחיד של הרכב הזה, הרי הסברה היא שהוא ממשיך לנהוג ברכב ולבצע עבירות, ואין זו מעידה חד פעמית שנהג לאחר שנפסל לצמיתות", אמרו בעקבות זאת במשטרה.

בחקירתו במשטרה הסביר האיש כי הוא נהג רק משום שרצה להגיע למסעדה בנמל תל אביב לאכול בה. אבל על אף שהוא גר באבן יהודה הסמוכה לנתניה, הוא נצפה נוהג ונמלט מהמשטרה מיפו לכיוון צפון, ונעצר רק במחסום שהוקם על מנת לעצור אותו על כביש 4 בדרכו חזרה למקום מגוריו.

 

[gravityform id="2" title="false" description="true" ajax="true"]

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות