בעקבות ריח הקנאביס: המשטרה תפסה סמים ונשק

3 חשודים נעצרו לאחר שהמשטרה תפסה שני אקדחים מאולתרים, כסף מזויף וקרוב לקילו קנאביס בבית באבן יהודה: "זה לא שלנו"
ציון חן |
מעבדה לגידול מריחואנה
קנאביס

שני אקדחים מאולתרים, כסף מזויף וקרוב לקילו קנאביס נמצאו בבית באבן יהודה. שלושה חשודים נעצרו וטוענים כי אין להם קשר למה שנמצא לבית אליו נכנסו יומיים קודם.

שוטרים שהגיעו לטפל באירוע של אלימות במשפחה אליו הוזעקו, הריחו ריח של קנאביס ממחסן סמוך. השוטרים שהלכו בעקבות הריח מצאו 900 גרם של קנאביס ובחיפוש במקום נמצאו גם שני אקדחים מאולתרים עם תחמושת וכסף מזויף.

שלושת דיירי הבית, שני בחורים ובחורה בעלי עבר פלילי נעצרו. השלושה סיפרו בחקירתם במשטרה כי הם שכרו את הבית רק לפני יומיים, וכי מה שנמצא במקום "לא שייך להם".

בדיון שהתקיים בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם קבעה השופטת כי "לנוכח המיקום בו נמצאו הסמים, קיימת עליהם חזקה שהם השוכרים". בהחלטתה להאריך את מעצרם בארבעה ימים צוין כי "מדובר במספר חשודים ויש לברר את תפקידו של כל אחד, או לנסות לאבחן ביניהם".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות