הודתה באיומים ובהפרעה לשוטר – ההרשעה בוטלה

בית משפט השלום בבאר שבע נעתר לבקשת הסנגור של הנאשמת, עו"ד מור עטיה, וביטל את הרשעתה לאחר שלקחה אחריות על מעשיה וביקשה לעבור הליך טיפולי
דנה לווינסקי |
ביקש שתשלח תמונה. צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

שופטת בית משפט השלום בבאר שבע, טל לחיאני שהם, ביטלה את הרשעתה בפלילים של אישה שהודתה בכתב אישום מתוקן שייחס לה איומים והפרעה לשוטר. הסניגור, עו"ד מור עטיה, הגיע להסדר עם התביעה לאחר שתסקיר בעניינה המליץ על ביטול ההרשעה. על הנאשמת הוטל עליה צו מבחן למשך שנה והתחייבות שלא לחזור על עבירה דומה.

עו"ד מור עטיה

על פי עובדות כתב האישום המתוקן, לפני כשנה וחצי, איימה הנאשמת על שוטר בכך שאמרה לו "שלא יתעסק איתה" ושהוא "לא יודע על מי נפל". בהמשך, בתחנת המשטרה ובעת חקירתה, נטען בכתב האישום, כי הנאשמת צעקה, החלה להקליט את החקירה, סרבה לכבות את הטלפון ולשתף פעולה.

עו"ד עטיה והתביעה, הציגו השבוע לבית המשפט הסדר לפיו הם עותרים במשותף להורות על ביטול הרשעת הנאשמת בדין ולהסתפק בהטלת צו מבחן למשך שנה והתחייבות. הצדדים נימקו ההסדר בלקיחת אחריות, חלוף הזמן, תיקון כתב האישום לקולה, העדר עבר ובעיקר תסקיר שירות המבחן ממנו עלה כי מדובר בנאשמת שמבקשת לשתף פעולה ולעבור הליך טיפולי לאחר שלקחה אחריות על מעשיה.

השופטת, טל לחיאני שהם, קיבלה כאמור את ההסדר לאחר שהחליטה כי הוא סביר והורתה על ביטול הרשעת הנאשמת. "אני מעמידה את הנאשמת בהסכמתה, בצו מבחן וזאת למשך שנה מהיום. הובהרה לנאשמת חשיבות שיתוף הפעולה עם שירות המבחן וכן סמכות בית המשפט להפקיע הצו והתחייבות כספית על סך 1,500 שקלים להימנע מביצוע עבירה לפי סעיף 192 20 ו/או 275 לחוק העונשין למשך שנה מהיום", כתבה השופטת בהחלטתה.

_____________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת טל לחיאני שהם

____________________________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%9e%d7%95%d7%a8-%d7%a2%d7%98%d7%99%d7%94

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות