דרום בעשר – בילוי גדול בכסף קטן

בימי הקורונה וחופשות בארץ – הוזלה משמעותית באתרים ואטרקציות בנגב, כדי לעודד מטיילים להגיע
נעמה כהן |
דרום בעשר

בצפון הנגב מצאו פתרון יצירתי להוזלת בילויים ולתמיכה בתיירות המקומית, נוכח המצב הכלכלי הקשה בעקבות משבר הקורונה, הן של בעלי העסקים והן של המטיילים. במהלך חודש אוגוסט תוכלו לבקר באזור ולשלם על חוויות ופעילויות 10 שקלים לאדם בלבד.

את היזומה מובילה עמותת התיירות שקמה בשור כשבכוונתה לתמוך באופן ישיר בעסקי התיירות בצפון הנגב. לשם כך החליטה העמותה על סבסוד עשרות חוויות ופעילויות במהלך חודש אוגוסט – כך שיוצעו למטיילים, המתמודדים אף הם עם קשיים כלכליים בתקופה זו, ב-10 שקלים לאדם בלבד.

בין האטרקציות המוצעות – קטיף עצמי בשעות היום והערב של ירקות ופירות, סיורים מודרכים ברכב וברגל, טיולי אופניים, סדנאות אמנות ויצירה בחימר, פסיפס ועיסות נייר, ביקור בחוות בודדים וחוות יענים, מבוך תבלינים, סיורים במוזיאונים ובאתרי מורשת, מוצרי בוטיק מקומיים שימכרו בנקודות מכירה ברחבי האזור ומנות מיוחדות במסעדות. כל האירועים האלה, מבטיחים בעמותה, יעלו 10 שקלים בלבד.

בנוסף, כחלק מהיוזמה, מציעים למבקרים אשר ילונו באזור, ומטיילים אשר יבקרו באחת או יותר מן האטרקציות המשתתפות, ליהנות גם מהנחה של 20% מאחת ממסעדות האזור. לדברי היוזמים, המרחב הכפרי הוא פתרון מצוין לבילוי בתקופת הקורונה כשניתן "לטייל בטוח באוויר הפתוח".

לאתר העמותה

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות