איים על בא כוחו: "אהרוס לך את המשרד, לא אכפת לי לשבת באבו כביר"

לקוח מאוכזב דרש את כספו בחזרה בגלל שלא היה מרוצה מהשירות שקיבל מהסנגור שלו, ולפי החשד, כשלא נענה שלח סרטונים מאיימים מעוטרים בגלגלות ובשלדים
ציון חן |

עו"ד פלילי שמשרדו ברמת גן, התלונן במשטרה על איומים כנגדו. המאיים, על פי התלונה, הוא לקוח לשעבר במשרדו שלא היה מרוצה מהשירות. בין היתר, כך לפי תלונת הסנגור, הוא קיבל סרטון מאיים שבסופו דמות של שלד והכיתוב RIP.

סחיטה ואיומים שהופעלו על עו"ד פלילי מהמרכז מצד לקוח שלו לשעבר, הביאו אותו להיכנע. הסנגור הסכים להחזיר ללקוח מחצית משכר הטרחה שלו, אך הלקוח סירב ודרש החזר מלא. אם לא, איים, "אהרוס לך את המשרד ולא אכפת לי לשבת באבו-כביר".

הסנגור סירב להחזר כספי מלא ועל כן הוגשה נגדו, מצד הלקוח, תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות. בחודש שעבר קבע בית המשפט כי עורך הדין ישיב ללקוח מחצית משכר הטרחה ששילם.

אולם, מאז, כך לפי תלונתו של העורך דין, הוא סובל מהטרדות והאיומים של הלקוח לשעבר, תושב שכונת התקווה בתל אביב. לשיטתו, הוא מקבל ממנו שיחות והודעות לטלפון גם בשעות הקטנות של הלילה. השבוע עלו האיומים מדרגה והוא קיבל סרטון מאיים עם הכיתוב R.I.P, בתוספת סמיילי עצוב וסמיילי מבוהל. בסוף הסרטון, ישנה דמות של שלד וגולגולת אשר צועקת.

הסנגור המבוהל ניגש למשטרת מרחב דן והגיש תלונה כנגד הלקוח שלו לשעבר. "הסרטון מהווה איומים של ממש", טען במשטרה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות