עבודה לקיץ? נערים נעצרו בחשד שסחרו בקוקאין במיליוני שקלים

משטרת מחוז תל אביב עצרה שני נערים כבני 16 בחשד שסחרו בקוקאין בהיקף של מיליוני שקלים, סמים המוערכים בכמיליון שקלים נתפסו במהלך חיפוש בביתם
ציון חן |

שני נערים בני 15 ו-16, חשודים כי סחרו בסם מסוג קוקאין בהיקפים של מיליוני שקלים באזור תל אביב. בית המשפט האריך את מעצרם ולטענת המשטרה כבר בימים הקרובים יוגש בעניינם כתב אישום.

השניים נתפסו על ידי בלשים ממרחב יפתח בתל אביב, לאחר שאחד הנערים עורר את חשדים. הבלשים הבחינו בנער כשהוא רוכב בפראות על אופניים חשמליים נגד כיוון התנועה, ועקבו אחריו עד שהגיע למבנה בתל אביב.

הבלשים הבחינו כי הנער נכנס לתוך פיר בגרם המדרגות במבנה. להפתעתם, בפיר הוחבאו סמים במשקל רב – קוקאין במשקל 1.3 ק"ג נטו ו-MDMA במשקל 130 גרם נטו. עוד אותר במקום ציוד אישי השייך לנער. זמן קצר לאחר מכן הגיע למקום נער נוסף, בן 16. לפי המשטרה, הראיות קושרות גם אותו למקום ולסמים שנמצאו בפיר המדרגות.

כעת הגישה המשטרה הצהרת תובע לבית המשפט לנוער בבת ים ולפיה בכוונתה להגיש כתב אישום נגד השניים, בעודם במעצר, עד סוף השבוע.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות