האם פוענחו אירועי הירי אל עברי מתקני הכליאה של שב"ס?

במשטרה טוענים כי הצליחו לפענח את מקרי הירי אל עבר בתי הסוהר בשרון וברמלה וכי במסגרת החקירה נעצרו מספר מעורבים, אחד מהם נתפס על מטוס בדרכו לצאת מהארץ
ציון חן |
כלא השרון. צילום: הדס פרוש, פלאש 90

מספר אירועי ירי שאירעו בשנתיים החולפות אל עבר מתקני כליאה של שירות בתי הסוהר בשרון וברמלה לא פוענחו עד עתה. בימים האחרונים, טוענים במשטרה כי הצליחו לפענח את המקרים ובמסגרת זו נעצרו 3 מעורבים בפרשה, כולם בעלי עבר פלילי. בית המשפט האריך את מעצרם.

חוקרים מהיחידה הבינלאומית של להב 433 (יחב"ל) עצרו 3 חשודים בחשד כי היו מעורבים במספר אירועי פשיעה ובין השאר כי היו מעורבים במקרי הירי אל עבר בתי הסוהר.

השלושה שנעצרו, כולם בעלי עבר פלילי ומוכרים למשטרה. אחד מהם, מוכר למשטרה היטב בתחום הנשק והירי, בן 31 מרחובות. עוד נעצרו, חשוד מלוד בן 21 וחשוד מבאר יעקב בן 33, אשר נתפס בשדה התעופה בן גוריון.

החשוד נתפס בשדה התעופה לאחר שכבר עבר את ביקורת משטרת הגבולות. השוטרים עצרו אותו בעודו בכיסאו במטוס, ממתין להמראה בדרכו לחופשה בחו"ל. בבית המשפט סיפר החשוד כי החוקרים הציגו בפניו תמונות של מעורבים לכאורה במעשים, אך לגרסתו הוא כלל לא מכיר אותם. "לא רק שאני לא מכיר אותם", אמר בביהמ"ש, "אין לי הטלפון שלהם אפילו. אני לא יודע מי הם. אף פעם לא ראיתי אותם".

ביחב"ל אומרים שבתום חקירה סמויה הם הצליחו לקשור את השלושה לאירועי הירי על בתי הסוהר. יחד עם זאת, מעורבותו של כל אחד מהם שונה. בית המשפט האריך את מעצרם בין חמישה לתשעה ימים, בהתאם למעורבותם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות