המשטרה: פוענח רצח יאשיהו בלום בחודש שעבר בראשל"צ

הפרקליטות הודיעה כי תגיש בימים הקרובים כתב אישום נגד 6 חשודים במעורבות ברצח הצעיר בן ה-23, על רקע ריב סתמי בין שתי חבורות על חוף הים
דניאל בן חמו |

חוקרי היחידה המרכזית של מחוז מרכז הודיעו כי פענחו את רצח יאשיהו בלום בן 23, תושב עלי, שנדקר למוות סמוך לחוף הים בראשל"צ לפני כחודש. בימים הקרובים צפויה הפרקליטות להגיש כתב אישום נגד 6 מעורבים במעשה.

מחקירת המשטרה עלה כי בערב הרצח, הגיע אחד החשודים עם חבריו למסעדה בחוף הים בראשל"צ כשהוא מצויד בסכין אותה נשא על גופו.

שעות ספורות לאחר מכן, כך לפי המשטרה, לפנות בוקר, הגיע בלום ביחד עם חבריו לרכבם שחנה בחניון הסמוך לחוף. בין שתי החבורות ניצת ויכוח שהפך במהירות לקטטה אלימה. במהלכה, אומרים במשטרה, תקפו החשודים את הקרבן וחבריו.

בלום נדקר מספר פעמים בגופו והתמוטט במקום. החשודים נמלטו מהחנייה בשתי מכוניות, כאשר אחד החשודים הרים את מחסום החניה בידיו על מנת לאפשר את מעבר הרכבים.

הנדקר פונה לבית החולים במצב קשה וזמן קצר לאחר מכן נקבע מותו. עוד באותו היום, עצרו בלשי ימ"ר מרכז בסיוע כוחות ממרחב שפלה במחוז מרכז של משטרת ישראל, תשעה חשודים במעורבות באירוע, שישה גברים ושלוש נשים.

בסריקות שערכו השוטרים בציר ההימלטות של החשודים נתפסה הסכין שבאמצעותה על פי החשד בוצע הרצח. מהחקירה עלה כי במהלך הנסיעה השליך אחד החשודים את הסכין מחלון הרכב.

מעצרם של ששת החשודים, הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בראשל"צ וכן גם מעצר הבית של שלוש החשודות. עם סיום החקירה הגישה הפרקליטות הצהרת תובע לפיה בכוונתה להגיש כתב אישום כנגד ששת החשודים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות