אישום: ניסה לחטוף נערה ולבצע בה עבירות מין

תושב עילוט בן 29 נאשם כי ניסה לחטוף קטינה בת 14 ולבצע בה מעשים מגונים בכוח. היא הצליחה להימלט ממנו והוא נעצר על ידי המשטרה
אייל חן |
אילוסטרציה

לבית המשפט המחוזי בנצרת הוגש כתב אישום נגד תושב עילוט, המייחס לו ביצוע עבירות של ניסיון חטיפת קטינה לשם ביצוע עבירת מין , מעשים מגונים בקטינה שטרם מלא לה 16 שנים ללא הסכמתה החופשית, הטרדה מינית כלפי קטינה , איומים, הפרעה לשוטר והדחה בחקירה.

על פי עובדות כתב האישום, הנאשם, אחמד אבו תנהא, בן 29, הבחין בנערה בת כ- 14 בכניסה לבניין מגוריה, פנה אליה מספר פעמים, הציע לה הצעות חוזרות ונשנות בעלות אופי מיני וכן ביצע בה מעשים מגונים.

כ-10 ימים לאחר מכן, נטען בכתב האישום, המשיך הנאשם להטריד את הצעירה. על פי האישום הוא עקב אחרי הקטינה ברכבו ודרש ממנה לעלות לרכב. לאחר מכן, נטען, איים עליה שאם לא תעשה כן הוא ירביץ לה. הנאשם, כך מפורט, אחז בחוזקה בידה, עיקם אותה ומשך אותה בכוח לכיוון הרכב "במטרה לכפות עליה ללכת מן המקום ולבצע בה עבירת מין".

הנערה, בתושייתה, הצליחה להשתחרר מאחיזתו של הנאשם, נמלטה בריצה לפיצוציה הסמוכה וביקשה את עזרת בעליה. כעבור זמן קצר, כך עולה מכתב האישום, הנאשם הגיע לפיצוציה, הפנה כלפי הקטינה מבטים מאיימים ואף איים בפני המוכר שאם תוזמן משטרה יהיה "בלאגן בעסק".

גם למחרת הגיע הנאשם לפיצוציה, כך לפי האישום נגדו, וניסה להניע את המוכר מלמסור הודעה במשטרה. לצד כתב האישום שהוגש נגדו, מבקשת הפרקליטות לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות