מצלמות האבטחה תיעדו: האישה בלעה "קריסטל" כדי להעלים ראיות

חוקרים צפו בסרטונים ממצלמות האבטחה של זוג החשוד בסחר בסמים ונדהמו לגלות את האישה בולעת סמים לאחר שהבחינה במשטרה
ציון חן |
סם קריסטל. צילום: וויקיפדיה

שוטרי תחנת אשקלון שפשטו על בית בו לפי החשד התנהל סחר בסמים, גילו במצלמות האבטחה את בני הזוג החשודים פועלים להעלמת הסמים כדי לטשטש ראיות. האישה שנצפתה בולעת כמות גדולה של קריסטל פונתה לבית החולים לאחר שחשה ברע.

השוטרים הגיעו לביתם של בני הזוג, כבני 60, בשכונת גבעת ציון בעיר, לאחר שקיבלו מידע מודיעיני על פעילות של סחר בסמים. מצוידים בצו חיפוש הגיעו לדירה בעוד בני הזוג פועלים להעלמת הסמים.

"האישה בלעה חומר החשוד כקוקאין, והיא החלה להקציף מהפה", סיפרו במשטרה. "הוזעק כוח רפואי והיא פונתה בליווי שוטר לבית החולים". עוד סיפרו במשטרה כי גם תועד "ניסיון לדחוף לשירותים 558 גרם ברוטו של מריחואנה, אך למען ההגינות, כנראה בשל היותם רטובים, יכול להיות שזה אף הגדיל את משקלם".

בבדיקת מצלמות האבטחה הבינו השוטרים כי הם נחשפו עם הגעתם לבית, ועל כן ניסו בני הזוג להעלים את הסמים מהדירה. "בטרם נכנסו השוטרים לדירה הם היו ביחד", סיפרו במשטרה. "הגבר ככך הנראה ראה את השוטרים במצלמות וכל אחד הלך לכיוון אחר. הגבר רץ לכיוון ברז מים שהיה בדירה וניסה כנראה לשבש או להעלים ראיות".

בחיפוש בביתם של החשודים נתפס מלבד הקנאביס וכמה עשרות גרם של קוקאין, גם כסף. השוטרים מצאו 33 אלף שקלים במזומן ועוד כאלף דולר. בנם המתגורר בסמוך אליהם נקרא לדירה על מנת שיהיה עד לחיפוש השוטרים.

בית המשפט האריך את מעצרם של השניים, המוכרים למשטרה, בארבעה ימים. בהחלטתה להאריך את מעצרם הדגישה שופטת המעצרים באשדוד טל לחיאני-שהם את "עברה הפלילי המכביד של האישה".

___________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת טל לחיאני-שהם

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות