כתב אישום נגד תוקף הנשים הסידרתי מרמת גן

התוקף הסדרתי שהטיל אימה על נשות רמת גן נתפס וכעת הוגש נגדו כתב אישום
מעיין לביא |
שלט נגד אונס

אולי כעת הנשים ברמת גן יוכלו ללכת יותר בביטחה, כאשר לבית משפט השלום בתל אביב הוגש כתב אישום נגד אורן אריאל, בן 36 מר"ג, בגין שמונה מעשים מגונים, מעשה מגונה באדם תוך שימוש בכוח, שלושה מעשים מגונים בפומבי, הטרדה מינית ופגיעה בפרטיות. אריאל ביצע את המעשים ב- 12 מתלוננות, מתוכן 3 נערות.

על פי כתב האישום, במספר רב של הזדמנויות הנאשם חיפש אחר נשים אקראיות ברחובות רמת גן, וביצע בהן ובפניהן מעשים מגונים. ברובם המכריע של המקרים, הנאשם עקב אחר המתלוננות בשעות ליל מאוחרות, כאשר המתלוננות התהלכו בגפן ברחוב, וזאת על מנת להקטין סיכויי התערבות מצד עוברי אורח ברחוב.

באחת ההזדמנויות, הנאשם עקב אחר המתלוננת עד לבניין מגוריה, וביצע בה את זממו סמוך לפתח ביתה. בהזדמנות אחרת, הנאשם ביצע את העבירה, תוך שימוש בכוח כלפי המתלוננת, שעה שאחז בידה ובידו השנייה חשף את איבר מינו והחל לחכך בו.

בחקירתו הראשונה במשטרה תיאר את אחת המתלוננות ואמר: "השכנה, נראית טוב, ציצים, הייתי בועל לה בציצים" ומהתייחסותו לציבור הנשים: "אני ידוע שאני עושה – הן לא נפגעות. אמרתי לך מה אני חושב, שרמוטות הם ממשיכים להסתובב לי בין הרגליים, הם לא כאלה מסכנות". (השגיאות במקור) ואף מ"הסבריו" לביצוע העבירות, במילים אלה: "זה נקרא לעשות תיקון, לבצע את העבירה על התיקון. זה נשמע פסיכופט, אבל אני מאמין בזה".

התביעה ביקשה להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים ובבקשת המעצר נכתב, בין השאר, כי הוא ביצע את המעשים שעה שמתנהל נגדו הליך בבית משפט השלום בעבירות של מעשה מגונה בפומבי. "מעשיו של המשיב מלמדים על המסוכנות הרבה הנשקפת ממנו לציבור הנשים. מדובר במי שבחר בקורבנות אקראיות שלו אין שום היכרות מוקדמת איתן, ולא נרתע מלבצע את המיוחס לו, בטבורה של עיר, באופן חוזר ונשנה. מעשיו אלו מלמדים כי המשיב הינו חסר עכבות ודחפיו המיניים בלתי מרוסנים ומכך מסוכנותו ברורה, מוחשית וגבוהה".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות