החליקה בחניון קניון רננים ותפוצה ב- 278 אלף שקל

חברת הניהול של קניון רננים שיפצה את חניון הרכבים אך לא הזהירה את הלקוחות כי הרצפה נותרה חלקה ונתבעה כי פעלה ברשלנות
מעיין לביא |
קניון רננים. מקור: ויקיפדיה

בית משפט השלום בכפר סבא נתן תוקף של פסק דין להסכם פשרה, ולפיו לקוחה שהחליקה על רצפת החניון של קניון רננים ונחבלה ברגלה, תפוצה ב-278 אלף שקל. בא כוחה של האישה, עו"ד ישראל וינברג: "מרשתי נפגעה ונותרה לה נכות צמיתה, אני שמח שבית המשפט קיבל את הסכם הפשרה".

התביעה הוגשה, באמצעות עו"ד וינברג, לבית משפט השלום בכפר סבא, נגד חברת הניהול והחזקה בקניון רננים בגין רשלנותם וחוסר זהירותם בכל הנוגע לתחזוקת שוטפת באזור החניון הקניון.

על פי התביעה, הלקוחה, אישה כבת 49, הגיעה לחניון הרכבים של קניון רננים והחליקה על הרצפה שהייתה חלקה בעקבות שיפוץ במקום. כך תואר כי התובעת עשתה את דרכה למכוניתה אשר חנתה בחניון קניון רננים בקומה מינוס 2, בעודה פוסעת לכיוון הרכב שלה שחנה באחד מתאי החנייה, היא החליקה ו"התעופפה באוויר" ונחתה בעוצמה רבה על ברך ימין.

בתביעה צוין כי כשבועיים לפני מועד התאונה "הסתיימו עבודות שיפוץ בחניון ובכלל זה שופצה ריצפת החניון אך לא הוצב שלט המזהיר על סיום עבודת השיפוץ ולא היה כל שילוט המזהיר מפני החלקה או גורם סיכון כלשהו, כמו רטיבות, מים ונזילה".

לאחר הנפילה ולמשמע זעקותיה של התובעת, הגיעו למקום עוברי אורח שניסו לעזור לה לקום, אך ללא הועיל מכיוון שלא יכלה לעמוד על רגליה. למקום האירוע הוזעק אמבולנס שפינה את התובעת לבית החולים שיבא בתל השומר, שם אובחנה התובעת עם שבר פטלה מרוסק ושבר בפיקת ברך ימין.

לאחר האשפוז בבית החולים רגלה של התובעת הייתה מקובעת בסד, וזו עברה טיפולי פיזיותרפיה ושיקום בבית החולים לווינשטיין במשך זמן ממושך, כאשר במצטבר היא לא תפקדה במשך כחמישה חודשים, תקופה בה לא יכלה לעבוד ולנהל אורך חיים שיגרתי ואף נעזרה בעובדים זרים ובני משפחה על מנת לבצע פעולות פשוטות.

בכתב התביעה ציין עו"ד וינברג: " מלבד מצבה הרפואי שנפגע רבות בעקבות, הסבל והכאב שעברה מרשתי בעקבות רשלנותם של חברת הניהול והחזקה של קניון רננים, מרשתי איבדה את מקור פרנסתה שנפגע באופן ניכר עקב מגבלות תנועה. כל זאת היה יכול להימנע אילו היו הנהלת הקניון לא הייתה פועלת באופן רשלני אשר מעיד על חוסר דאגה ומתן תשומת לב ללקוחות הקניון".

לאחר שעו"ד וינברג הגיע להסדר פשרה מול חברת הניהול של הקניון, נתן שופט בית משפט השלום בכפר סבא, אלדד נבו, תוקף של פסק דין להסכם ולפיו הלקוחה תפוצה ב-278 אלף שקל.
____________________________

לצפיה ודירוג כבוד השופט אלדד נבו

___________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%99%d7%a9%d7%a8%d7%90%d7%9c-%d7%95%d7%99%d7%a0%d7%91%d7%a8%d7%92

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות