בדרך לפיסגה: עו"ד גיל אלימלך פוגש את הלקוחות בצמתים הקריטיים בחייהם

עו"ד גיל אלימלך חלם לסייע בילדותו לאנשים בצמתים חשובים בחייהם והחליט ללמוד משפטים הוא סיים את התואר השני במשפטים בגיל 35 ופניו לדוקטורט. לצד זאת, יספרו לקוחותיו – הוא נותן את כל הלב.. הוא רק בן 37 אבל מזה קרוב לעשור מדובר באחד ממשרדי עורכי הדין הצומחים והבולטים בצפון הארץ, שחורט על דגלו אמינות, מקצועיות והבנה ברורה שהלקוח הוא במרכז
%d7%93%d7%a0%d7%94-%d7%9c%d7%95%d7%95%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%a7%d7%99 |
עו"ד גיל אלימלך תמונת רוחב
עו"ד גיל אלימלך

עו"ד גיל אלימלך הוא איש של ניגודים: מצד אחד משרד בוטיק, מצד שני משרד שגדל ומתפתח וחולש על מגוון תחומים ותוכניות להקים שלוחה באזור המרכז. הוא מגדיר את עצמו כמי שמלווה אנשים פרטיים בצמתים משפטיים, אבל למעשה הוא מקיף את כל ההיבטים בחייהם – החל מדירה, השקעות, ניהול חברות והמשך בדיני משפחה, ירושות וצוואות. הוא מעיד על עצמו כמי שלומד, ומתעדכן מדי יום כדי להפתיע בכל יום בבית המשפט.

"לקוחה אמרה לי פעם משפט חכם – אתה לא בחרת במקצוע, המקצוע בחר בך", מספר בשיחה אישית עו"ד אלימלך. "זה נכון לגמרי במקרה שלי. התמזל מזלי והמקצוע שלי מספק וממלא אותי".

– איך הגעת בכלל לעריכת דין?

"מגיל צעיר ידעתי שאני רוצה להיות עורך דין. רציתי לעזור לאנשים ברגעים הכי משמעותיים בחייהם שלהם ולשמחתי הגדולה אני עושה את מה שחלמתי עליו. אחרי הצבא הלכתי ללמוד משפטים ומאז אני שם. לא סתם המשרד שלי נותן מעטפת לכל תחומי החיים של הפרט – זו הדרך שלי לסייע לאנשים בצמתים של חייהם. אני יודע שאני עוסק בדיני נפשות ואני לוקח כל תיק וכל לקוח שנמצא מאחוריו לליבי.

"עורך הדין מלווה את האדם בכל כך הרבה אירועים משמעותיים. ההבנה שאני רוצה להיות הגורם המשמעותי הזה הובילה אותי לייצר את המעטפת הכוללת הזו במשרדי"

אלימלך, 37, הצליח בתוך פחות מעשור לבנות מוניטין וקהל לקוחות נאמן. רוב הסיכויים שאם אתם מתגוררים בצפון וזקוקים לייעוץ משפטי, כבר שמעתם על המשרד שלו. "אני נלחם על כל פסיק ופסיק בכל תיק ותיק, ואני נותן את כל הלב. אני לא נח עד שאני סמוך ובטוח כי הענקתי ללקוח את הפתרון הנכון ביותר לסוגיה שהוא מביא בפני, בין אם זה סכסוך שכנים, חתימת שותפות, השקעה בנכס או גירושין. אני חושב שחלק גדול מהעשייה המשפטית היא לחשוב באופן יצירתי, מחוץ לקופסא – למצוא דרכים לא רגילות כדי להגיע לתוצאה הרצויה.

עו"ד גיל אלימלך

לעו"ד אלימלך תואר שני במשפטים, ותעודות התמחות רבות (בתחומים גישור, בוררות, דיני משפחה, הסכמי ממון, נדל"ן, חוזים ועוד) "המקצוע הוא דינמי וחייבים ללמוד בו ללא הרף", הוא מסביר. "אתה חייב להתאים את עצמך לחידושים, כדי שתוכל לשלוף את הקלפים הכי חזקים והכי חדשים שקיימים. זה חלק מהיצירתיות. הלמידה מאפשרת לך לחשוב באופן יצירתי ובסופו של דבר, והכי חשוב, מסייעת לך לעזור ללקוח שלך".

– אתה רק בן 37 וכבר בעל משרד מוביל, איך זה קרה?

"אני חושב שזו ההבנה שלי ושל צוות המשרד שלי – מהי החשיבות שיש לעורך דין בחייו של האדם. אם חושבים על זה, עורך הדין מלווה את האדם בכל כך הרבה אירועים בחייו ועוד באירועים משמעותיים: קניית דירה, גירושים, צוואה וכן הלאה. באיזה מקצוע נוסף יכול עורך דין לפגוש את הלקוח דרך כל תחנות חייו? ההבנה שאני רוצה להיות הגורם המשמעותי הזה בחייו של האדם – היא שהובילה אותי לייצר את המעטפת הכוללת הזו במשרדי – תוך ליווי מקצועי צמוד ואמין. הלקוח שלי יכול תמיד לדעת שמה שמלווה אותי ואת צוות המשרד בטיפול בו הוא טובתו וטובת האינטרס שלו. חשוב לנו, ואנחנו דואגים לכך שהלקוח יבין בכל צעד לקראת מה הוא הולך מבחינה משפטית ויעודכן בכל מה שקורה. למעשה, מרגע שאנחנו עובדים על תיק מסוים – הלקוח הוא שותף שלנו – כך אנו רואים זאת".

– איזה תיקים של משרדך מלווים אותך גם אחרי שהסתיימו?

"יש כמה הישגים שאני מאוד גאה בהם והם מוכיחים, לדעתי, מה החשיבות של עורך דין טוב ושל עורך דין קשוב שאינו מוותר. למשל, לקוח שלנו שלא היה בעל אמצעים, נתבע על ידי העיריה על חובות ארנונה בסכום של 400 אלף שקל. אולי לא מדובר במיליוני שקלים אבל עבור אנשים פרטיים זה עולם ומלואו – זה הכסף לדירה, ללימודים של הילד – זה הכל. זה מה שהמשרד שלי ראה מול עיניו כשהגיע לטפל בתיק הזה ואולי בשל כך התיק הזה הסתיים בתשלום של 8000 שקל בלבד ב-40 תשלומים".

משרד הבוטיק של עו"ד גיל אלימלך

עו"ד אלימלך מוסיף: "תיק נוסף שמלווה אותי עוסק בהגנה על הצרכן, על הלקוח, מפני רמאות והונאה. תבענו חברת רכב שלא פעלה בגילוי נאות, ולא גילתה ללקוח שעברו של הרכב אותו רכש הוא ליסינג. הלקוח קנה רכב יוקרה בעלות מאוד גבוהה, שילם ממיטב כספו, ורק לאחר תאונת דרכים בה היה מעורב גילה שלא סיפרו לו שהרכב היה מעורב בתאונה, ובשל כך חברת הביטוח הפחיתה תשלום ב 20 אחוז. פסק הדין לטובת הלקוח קבע כי על חברת הרכב לשפות את הלקוח, ולשלם לו את ההפרש ואת ההוצאות".

עו"ד אלימלך מספר על מקרה נוסף, הפעם מתחום דיני המשפחה: "ייצגנו אישה ונצחנו בתביעת כתובה בבית דין רבני, הישג לא טריוויאלי בכלל. הצלחנו לשכנע את הרכב בית הדין הרבני כי האישה זכאית לכתובה, הוכחנו כי הבעל לא עמד בחובותיו כלפיה בהתאם לדין תורה, מפני שלא קיים עמה יחסי אישות. האישה קבלה סכום של מאות אלפי ש"ח. כשגבר כמתגרש עליו לשלם כתובה, שהיא מעיין צידה לדרך לאשה. כתובה כמוה כחוזה שהוא מחויב לו, ויכול להימנע ממנו רק אם הוא מוכיח שהאישה מורדת או זנתה. אם הוא לא הוכיח זאת, חזקה היא שהוא צריך לשלם לה".


 

 

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות