צפו: נעצרו חשודים שתועדו נוסעים באילת עם נשק צה"לי

המשטרה עצרה את החשודים שצולמו נוסעים ברחבי אילת עם נשק צה"לי; החייל שבנשקו השתמשו הועבר לטיפול מצ"ח
ציון חן |

תוך שעות הצליחה משטרת אילת לאתר את המעורבים שתועדו כשהם נוסעים ברחבי אילת עם נשק צה"לי. השוטרים עצרו שני חשודים, תפסו את הרכב בו נסעו וכן איתרו את הנשק, השייך לחייל בן משפחתם בבסיסו. חקירתו של החייל הועברו לידי מצ"ח.

הטרנד המוכר בקרב בני מיעוטים שמייצרים סרטונים שמופצים ברשת כשהם עם נשקים ברכבים, הגיע גם לאילת. אך במשטרת מרחב אילת הצליחו תוך שעות ספורות להגיע לזהות את הרכב שאותר עם השניים שתיעדו את עצמם. גם הנשק ששייך לבן משפחתם – החייל, אותר עמו בבסיסו.

במוצאי שבת הגיע לידי המשטרה הסרטון המלחיץ של שני נוסעי רכב שמשחקים עם M16 צה"לי. בסרטון הם נראים נוסעים ברחבי אילת עם הנשק.

תוך הפעלת מודיעין ואמצעים טכנולוגיים, הגיעו שוטרי אילת לזהות את הרכב שאותר על פי פרטים מזהים באזור דימונה.

שני יושבי הרכב שתועדו בסרטון היו ברכב ונעצרו, ובחקירה עלה כי הנשק שייך לאחיו של אחד מנוסעי הרכב, חייל המשרת בגזרת אילת. שוטרים יצאו לבסיסו של החייל, דיווחו למפקדיו על מעורבותו של החייל שהיה עם השניים ברכב בעת צילום הסרטון, והוא הועבר לטיפול מצ"ח.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות