כתב אישום נגד צעיר החשוד בהצתת בית הוריו

מחקירת האירוע עלה, כי באותו ערב התגלע בין החשוד לאביו מחלוקת בנוגע להתנהגותו. החשוד שכעס נכנס לחדרו והצית אש על מיטתו, שידתו ומדפי ארון בגדיו. כל זאת עשה החשוד בזמן שהוריו שהו בבית.
דוברות פרקליטות צפון |
אילוסטרציה shutterstock

שוטרי משטרת ישראל עצרו צעיר לאחר שהצית את בית הוריו בשל ויכוח שהתגלע בינהם, פרקליטות מחוז חיפה הגישה כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים.
לפני כשבועיים (2.7.2019), התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל אודות בית שעולה באש בכפר מנדא.
שוטרי משטרת ישראל, שהוזעקו למקום סייעו לכוחות הכיבוי וההצלה שפעלו במקום למניעת התפשטות השריפה בפינוי תושבים ממספר בתים שנמצאו בסמוך לשריפה ובהרחקת סקרנים מהמקום.
חוקרים שהגיעו לזירת האירוע יחד חוקרי שריפות אספו ממצאים, גבו עדויות ופתחו בחקירה. מחקירת האירוע עלה, כי באותו ערב התגלע בין החשוד לאביו מחלוקת בנוגע להתנהגותו. החשוד שכעס נכנס לחדרו והצית אש על מיטתו, שידתו ומדפי ארון בגדיו. כל זאת עשה החשוד בזמן שהוריו שהו בבית.
כתוצאה מההצתה החל עשן שחור מתפשט בחדרו של החשוד והוא החל לחוש מחנק ולכן נמלט מחדרו הבוער דרך חלון חדרו לסככת ברזל. חדרו של החשוד נשרף על תכולתו והוא התמלא פיח.
באותו ערב נעצר החשוד(23 מנדא) והובא לתחנת המשטרה לצורך חקירתו.

הארכת מעצר
אילוסטרציה shutterstock

בהתאם להתפתחויות בחקירה, מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת, בהתאם לבקשת המשטרה, על ידי בית משפט השלום בעכו.
אמש (ראשון), בתום חקירה יסודית ומקצועית של שוטרי משטרת ישראל ולאחר שחומר החקירה ומארג הראיות הועבר לפרקליטות מחוז חיפה, הגישה הפרקליטות כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בעבירות של הצתה, בבית משפט המחוזי בחיפה.
עבירת ההצתה נחשבת לאחת מהעבירות המסוכנות ביותר, בשל הסכנה הקיימת לנפש ולרכוש. משטרת ישראל פועלת בכל האמצעים העומדים לרשותה בכדי להביא את אותם עבריינים לדין במטרה לשמור על ביטחון התושבים ורכושם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות