יבוא רשמי של אסירים מגיאורגיה

שלושה עבריינים ישראלים אשר היו עצורים לתקופות מאסר שונות בגיאורגיה, הובאו אתמול בערב לישראל במבצע בזק והם נכלאו ליתרת מאסרם בארץ
ציון חן |
טיסת האסירים ושומריהם הביתה

שלושה אסירים, השפוטים למאסרים שבין 6-16 שנים בגין עבירות סמים, הוטסו אתמול (רביעי) לישראל יחד עם צוות סוהרי שב״ס, בפיקוד קצין בדרגת סגן גונדר, שהורכב מלוחמי יחידת ׳נחשון׳, סוהרים וחובש. זאת לאחר שצוות זה טס בבוקר רביעי לטביליסי גיאורגיה וחזר בערב עם העבריינים.

העבריינים הובאו ע״י המשטרה המקומית לשדה התעופה, בכדי למנוע מצוות שב״ס הישראלי כניסה למדינה זרה בתקופה זו, דבר שהיה מחייב אותם להיכנס לבידוד עם שובם. האסירים עברו בדיקות קורונה ונמצאו שליליים טרם עלייתם למטוס. הם זוהו, הולבשו בציוד מיגון מלא ואובטחו במהלך טיסתם לישראל. לאחר קליטתם בבית מעצר, הם נכלאו באגף בידוד למשך 14 יום בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

משב"ס נמסר כי לצד המורכבות המבצעית והלוגיסטית של שמירה על האסירים עד להגעתם לארץ, נדרשו תיאומים רבים שבוצעו בשיתוף פעולה מלא עם משרד המשפטים, משרד החוץ, הצוות הקונסולרי בשגרירות ישראל בטביליסי גיאורגיה והובלת האירוע כולו ע״י אגף המבצעים והביטחון של שירות בתי הסוהר.

הצוות שיצא להביא את האסירים מגיאורגיה לפני הטיסה
שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות