מבריחי הסמים עברו מגמלים לרכבי שטח ייעודיים

קיומם של בסיסי צה"ל ומג"ב בהר חריף שעל גבול ישראל מצריים, לא מונע מהמבריחים להמשיך בפעילותם. הבוקר (רביעי) סוכל עוד נסיון הברחה משמעותי
ציון חן |
רכב שטח המשמש להברחת סמים ואמל"ח. הסחורה המוברחת מושלכת לסלסלה שלמעלה

הביקוש הגובר לקנאביס מתחילת השנה בשל סגרי הקורונה, הביא גם לעליה תלולה במספר ההברחות, ולצידן גם עליה במספר התפיסות והסיכולים שלהן ע"י לוחמי יחידת מג״ן של המחוז הדרומי ומסתערבי משמר הגבול. מתחילת השנה סוכלו באזור זה 34 נסיונות הברחה מגבול מצרים והוגשו כתבי אישום כנגד 24 מבריחים.

הבוקר זיהו הלוחמים רכב שטח שעליו הורכב כלוב המשמש לקליטת ארגזים שמושלכים מהצד המצרי של הגדר לצד הישראלי. פעמים שמדובר בקנאביס או חשיש, ופעמים שמדובר בכלי נשק ואמל"ח.

לוחמי חטיבת פארן התפרסו בסמוך לגבול והיו שם בעת ההברחה. לאחר ששקי הסמים הושלכו מעבר לגדר, הגיעו למקום שני צעירים בדואים בשנות ה-20 המאוחרות לחייהם תושבי פזורת הנגב עם רכבי שטח, והעמיסו אותם על הרכבים. אז קפצו לעברם הלוחמים ועצרו אותם.

מהמחוז הדרומי של המשטרה נמסר "משטרת ישראל ומשמר הגבול ימשיכו לפעול בשיתוף הצבא למניעת הברחות מגבול מצרים, תוך שימוש בכלל האמצעים והכלים הטכנולוגיים העומדים לרשותם".

רכב שטח המשמש להברחת סמים
סולם מצידה השני של גדר הגבול. המבריחים משליכים שקי סמים או אמלח לשותפיהם בישראל
שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות