המנקה נתפסה על חם "מנקה" מעל מיליון שקלים

אשה שעבדה בניקוי בתים בהרצליה, שהורשעה בעבר בגניבות ממשפחות בעבורם עבדה במשק בית, נעצרה הפעם בשל גניבת כסף ותכשיטים בשווי של למעלה ממיליון וחצי שקלים
ציון חן |
שטיפניוק מחטטת בארון בגדים של משפחה שתבעה אותה אזרחית בעבר וזכתה לפיצוי ממנה

משפחה מהרצליה התלוננה במשטרת גלילות על עובדת משק הבית שלהם, תושבת הרצליה בת 46, כי הם חושדים בה שבחודשים האחרונים גנבה מהם תכשיטים, שעוני יוקרה וכסף מזומן בשווי כולל של מיליון וחצי שקלים לפחות. היא נשלחה למעצר בית של ארבעה ימים, שלאחריהם תחזור קרוב לודאי לעיסוקה.

לודמילה שטיפניוק (46) מוכרת בהרצליה והשרון כמי שמתפרנסת מעבודות של נקיון בתים. בחמש השנים האחרונות היא הועסקה אצל משפחה מהרצליה, אצלם עבדה במשך שישה ימים בשבוע.

כאשר עלה חשדם של בני המשפחה אודות מעורבותה של שטיפניוק בהיעלמותם של תכשיטים יקרי ערך, שעוני יוקרה וכסף מזומן רב, הם בדקו את המצלמות, וראו כיצד היא מחטטת במגירות הארון. גם כיבויים מוזרים ובלתי מוסברים רבים של מצלמות האבטחה התרחשו במועדי היעלמות הרכוש, והסרטונים שבהם היא תועדה היו במצלמות אשר היא לא ידעה על קיומן.

כבר בשנת 2011 נעצרה שטיפניוק לראשונה על אותה העבירה בדיוק, לאחר ששתי בעלות דירה אצלן עבדה בהרצליה, התלוננו עליה במשטרה. שטיפניוק לא הודתה כי גנבה מהאחת 4 בשמים, אך הודתה כי גנבה מהאחרת 2 שרשראות וטבעת מזהב, בשווי של 1500 שקלים. גזר דינה היה מקל במיוחד ונגזרו עליה שבעה חודשי מאסר על תנאי, והתחייבות לשנתיים בהן לא תבצע עבירת גניבה בידי עובד ממעבידו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות