עבריין מין מורשע נתפס על חם מפר את צו הפיקוח

עבריין מין שריצה 12 שנים בכלא על עבירות מין בקטינים נתפס שוב כשהוא קבע פגישה עם "קטין" שהיה בעצם "צייד הפדופילים" שהתחזה לנער
ציון חן |
המשטרה עוצרת את ברקאי. צילום: "נתפסו על חם"

ארבע שנים לאחר שהשתחרר מריצוי עונש של 12 שנים, על ביצוע מעשי סדום בשלושה נערים בגילאי 13-15, נעצר שוב עבריין המין יעקב ברקאי, בן 63 משכונת 'יד אליהו' בתל אביב.

"צייד הפדופילים", אבי דוביצקי, הכיר את ברקאי בזמן שהתחזה לנער בן 14 שגלש בפורום לבני 18 ומעלה, שם יצר איתו ברקאי קשר והתכתב איתו רבות בשיחות בעלות תוכן מיני.

לאחר מספר ימי התכתבות, קבע ברקאי פגישה עם "הקטין" ברמת אביב ג', אך הופתע ע"י מתנדבי קבוצת הפייסבוק "נתפסו על חם", אשר נשלחו ע"י דוביצקי להתעמת עם ברקאי, ועיכבו אותו במקום עד להגעת המשטרה אותה הזעיקו למקום.

ברקאי נעצר, ובמעצרו הוברר כי גם הפר את מגבלות צו "מפוקח המין" שהוא נתון בו, ובין השאר יש עליו איסור ליצור כל קשר עם קטינים. שופטת המעצרים בתל אביב, ענת יהב, האריכה את מעצרו ביום שני השבוע בשלושה ימים.

צילומים: קבוצת הפייסבוק "נתפסו על חם"

לצפיה ודירוג כבוד השופטת ענת יהב

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות