כתב אישום חמור נגד תושב חיפה שאנס ילדה בת 10

בית המשפט אישר בשלב זה את פרסום תמונתו של הנאשם, אך לא את שמו. פרקליט המשפחה: אחד ממקרי עבירות המין החמורים שנתקלתי בהם בחיי
%d7%9e%d7%a2%d7%99%d7%99%d7%9f-%d7%9c%d7%91%d7%99%d7%90 |
שחר רימוני
שחר רימוני

היום (חמישי) הוגש לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד צעיר בן 21, תושב העיר, בגין עבירות מין חמורות, התעללות בקטין או חסר ישע, כניסה והתפרצות למקום מגורים וגניבת רכב. מעובדות כתב האישום עולה בשבת לפנות בוקר, בסביבות השעה 4:00, הגיע הנאשם לבניין בו מתגוררת הקטינה, שהנה מתחת לגיל 14, בו היא מתגוררת בדירה עם משפחתה.

הנאשם הבחין כי חלון הסלון של הדירה פתוח, והחליט לפרוץ אל הדירה במטרה לבצע בה גניבה. הנאשם הרים ואז הסיר את רשת היתושים שהייתה מורכבת על גבי החלון, ונכנס דרך החלון אל תוך הדירה. תחילה ניגש הנאשם למטבח, הוציא סכין מטבח מאחת המגירות ונטל אותה עמו על מנת לפתוח באמצעותה ארונות נעולים. הנאשם חיפש ברחבי הבית דבר מה לגנוב, ובשלב מסוים הבחין בצרור מפתחות ובו גם מפתחות לרכב תלויים על מתלה. אז החליט הנאשם לגנוב רכב.

הנאשם נטל את צרור המפתחות, פתח את הדלת הראשית של הדירה ויצא דרכה מהדירה אל הרחוב, שם איתר רכב השייך להורי הקטינה חונה בסמוך לדירה. הנאשם פתח באמצעות המפתח את דלת הרכב, ונכנס לתוכו. אז הבחין הנאשם כי ברכב יש קודן, חשש שהתנעת הרכב תפעיל אזעקה והחליט להימנע מגניבת הרכב ולחזור אל הדירה.

הנאשם הסתובב בדירה ונכנס לחדרים נוספים ואז נכנס לחדר השינה של הקטינה. הנאשם הבחין בקטינה ישנה במיטתה, סגר אחריו את הדלת ואז ניגש למיטתה והתכופף בצמוד אליה. הנאשם החל לגעת ברגליה של הקטינה, והיא התעוררה משנתה בשל המגע. אז תקף אותה הנאשם מינית.

הראיות בתיק כוללות ממצאי דנ"א רבים של הנאשם בזירה, על פרטים שונים, הודיה ושחזור של הנאשם, חקירת הקטינה על ידי חוקרת ילדים שמצאה אותה מהימנה ותיעוד רפואי. נוכח מסוכנותו, מבקשת המאשימה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

עורך הדין מיכאל כרמל, פרקליטה של משפחת הילדה: "מדובר באירוע מזעזע. אחד ממקרי עבירות המין החמורים שנתקלתי בהם בחיי. המשפחה מודה למשטרה על העבודה הנהדרת הגילוי והמעצר של הנאשם. המשפחה מעוניינת שהוא יוותר במעצר ובמאסר לכל חייו, בשביל מעט השקט הנפשי שזה ייתן לנפגעת העבירה".


 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות