צפו: מהומה בפתיחת משפטה של סייעת נוספת מגן הזוועות "מאשה והדב"

המכות על הוריה של יסמין וינטה ז"ל לא הסתיימו בחניקת בתם על ידי הסייעת בגן הילדים. אחרי שהמדינה ניסתה לגרש אותם בטיעונים מבישים, הם לא הורשו להיכנס היום למתחם בתי המשפט בפתח תקוה, והושארו בחוץ, בשמש
נעמה כהן |

היום (חמישי) החל בפתח תקוה משפטה של אלונה סטרובנסקי, סייעת מגן הילדים "מאשה והדב" בו נהרגה הפעוטה יסמין וינטה ז"ל על ידי הסייעת אינה סקיבנקו, שנדונה ל-17 שנות מאסר. הסייעת סטרובנסקי מואשמת בהאשמות דומות מאוד לאלו של סקיבנקו, למעט מעורבות בהריגתה של וינטה, זאת למרות שהיתה נוכחת בכל זמן ההתעללות בתינוקת וחניקתה, שנמשכה עשר דקות, ראתה אותו ולא עשתה דבר כדי להפסיקו.

אלונה סטרובנסקי, הסייעת השניה. צילום: פייסבוק

פרקליטם של הורי התינוקת, עו"ד יעקב שקלאר, מסר כי הם מתכוונים להגיש ערר נגד ההחלטה שלא להעמיד לדין את סטרובנסקי על השתתפות בהריגתה של התינוקת יסמין וינטה, וכי הם מאמינים שראוי שכתב האישום יתוקן ואשמה זו תתווסף אליו.

בתוך כך, מסכת ההתעללות של המדינה בהורים האבלים – האם בשל העובדה שהם תובעים את המדינה בנזיקין, או בשל היותם אזרחים זרים? – לא נפסקת. כזכור, משרד הפנים איים לגרשם מהארץ ורק בהתערבות משפטית המעשה סוכל. הבוקר לא התאפשר להם להיכנס למתחם בתי המשפט בו ממוקם האולם בו החל משפטה של סטרובנסקי, בטענה של "העדר מקום", למרות שאנשים שנכחו באולם מוסרים שהיו די מקומות גם בהתחשב בתקנות הקורונה. הם והורים נוספים שבאו לראות את פתיחת המשפט הושארו בחוץ, בשמש. עו"ד שקלר מסר שהוא מקווה שזו היתה רק טעות בשיקול הדעת של המאבטחים.

עם סיום הדיון, התפרצה במסדרון בית המשפט הדס חכימי, פעילה חברתית למען הורים לפעוטות וחברה של בני הזוג, על הסייעת – שמיהרה לצאת מהמקום. להלן קטע הווידאו המהווה חלון לתחושות הקשות שהמקרה מעורר:

__________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%99%d7%a2%d7%a7%d7%91-%d7%a9%d7%a7%d7%9c%d7%90%d7%a8

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות