כתב אישום נגד סבטלנה גנדזילוב, שיאנית ישראל באתלטיקה שהפכה למאדאם

האתלטית האלופה לשעבר, שעשתה הסבה מקצועית למאדאם ומנהלת בתי זונות, מואשמת בין היתר בסחר בנשים, סרסרות ועבירות מס והלבנת הון
מעיין לביא |
סבטלנה גנדזילוב. צילום: פייסבוק

לבית המשפט המחוזי הוגש כתב אישום, הכולל שבעה אישומים, נגד סבטלנה גנדזילוב, אתלטית ושיאנית ישראל לשעבר שניהלה בתי בושת באזור גוש דן והשרון. היא הואשמה בארבע עבירות של גרימה לאדם לעזוב את מדינתו לשם עיסוק בזנות, קשירת קשר לפשע, סרסרות, פרסום שירותי זנות של בגיר, הבאת אדם לידי זנות, החזקת מקום לשם זנות, עבירות מס והלבנת הון אסורה.

על פי כתב האישום, גנדזילוב ניהלה במשך חמש שנים רשת בתי עסק לעיסוק בזנות, בדירות שונות ברחבי גוש דן והשרון, בהן העסיקה נשים מהארץ ומחו"ל במתן שירותי מין. גנדזילוב קשרה קשר עם גורמים מחוץ ישראל, לגרום לנשים לעזוב את מדינתן לשם עיסוק בזנות ובמהלך 2019-2020 הובאו לישראל 4 נשים לצורך זה. בגין כל אישה שהגיעה ארצה ועסקה בזנות, העבירה גנדזילוב עמלה בסך 1000$ למתווכים בחו"ל. הנאשמת העסיקה את הנשים במשמרות ארוכות של 12-13 שעות ברציפות, מדי יום, משך 6 ימים בשבוע במתן שירותי מין, תוך שהיא לוקחת לעצמה חלק נכבד מדמי האתנן שהרוויחו הבנות.

כתב האישום מייחס לגנדזילוב גם השמטת הכנסה בדרך של שימוש במרמה ותחבולה, בכך שקיבלה סכום של כ- 5 מיליון שקלים מהפעלת בתי הבושת שלא דווח לרשויות המס. בנוסף, מיוחסת לגנדזילוב הלבנת הון, בכך שביצעה פעולות הסתרה שיטתיות ועקביות בכספים שהפיקה מבית הבושת, במטרה להסתיר ולהסוות את מקור הכנסותיה, את זהות בעל הזכויות בהן, מיקומן, תנועותיהן ועשיית הפעולות בהן ובכך להימנע מדיווח כדין.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים נכתב כי: "מסוכנות המשיבה באה לידי ביטוי בכך שניהלה רשת בתי בושת, אשר פעלו ללא מורא מן החוק לאורך שנים, תוך שהיא גורפת רווחים המוערכים בסכומים של מיליוני שקלים, כל זאת כאשר היא מעסיקה את הנשים תוך קביעת תנאים לאופן אספקת שירותי המין, באופן של ניצול ושליטה כלפי הנשים. מסוכנותה של המשיבה מתחזקת לאור קשריה עם גורמים מחוץ למדינת ישראל איתם קשרה קשר לגרום להבאתן של נשים ארצה לצרוך עיסוק בזנות".

קישור לכתבה על פשיטת המשטרה על בתי הבושת של גנדזילוב בראשית החודש

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות