פרסום ראשון: מנהל בכיר במחסום תרקומיא ביצע מעשים מגונים בעובדת קבלן לאורך 4 שנים

מנהל בכיר במחסום תרקומיא, עובד משרד הבטחון, הטריד מינית בכוחניות עובדת מטבח לאורך שנים, גם בתקופת הריונה ואחריו
ציון חן |
מחסום תרקומיא. המצולמים אינם קשורים לכתבה. צילום: פלאש 90

ברמת שפל בלתי מתקבלת על הדעת עמד עובד בכיר של משרד הבטחון בחלל המטבח של מתקן צבאי ואונן תוך צפייה בסרט פורנוגרפי בטלפון שלו, בנוכחות עובדת מטבח עליה כפה להיות נוכחת במקום. הוא הטריד אותה מינית לאורך 4 שנים תמימות. כל זה קרה במקום העבודה של השניים, המטבח של מחסום תרקומיא שמחבר בין חברון לירושלים, כשהוא מבקש מהעובדת שתשגיח שאף אחד לא יכנס, ושתצטרף אליו.

עובדת מטבח שחששה לפרנסתה, ולא פחות חששה מאחד מחמשת המנהלים הבכירים של מקום עבודתה, נאלצה לספוג לאורך שנים לא מעטות הטרדות מיניות במספר רב מאוד של פעמים. זאת משום שהמנהל שלה הפך את זה לתחביב שלו ולשגרת יומו. עד כדי כך התקיפות המיניות היו אינטנסיביות, שכתב האישום קובע כי ההטרדה התרחשה לכל אורך 4 שנים, למעט פרק הזמן של 7 חודשים שהבחורה המסכנה היתה בחופשת לידה.

נגד המנהל, תושב מושב ניר עקיבא (61) הסמוך לנתיבות וחלק ממועצה האזורית 'מרחבים' שבדרום, הוגש כתב אישום ובו סעיף עבירה אחד המסכם את כל שלושת עמודי כתב האישום, המלא בפרטים מזעזעים הנוגעים למעשים המגונים שביצע האיש על בסיס יומיומי בגופה ונפשה של עובדת המטבח שלו.

עובדת חברת כוח האדם שהועסקה במטבח המחסום, נפלה קורבן להתנהגותו המכוערת של המנהל שלה, שהוא במסגרת תפקידו, כמנהל תפעול הולכי הרגל של המחסום, היה אחראי בין היתר גם על עובדי המטבח וחדר האוכל.

כתב האישום מגולל את הפגיעה המינית בעובדת בכל ההיבטים. מאמירות כגון "אחחח מה הייתי עושה לך. איך בא לי לזיין אותך. היית רוצה שאני ארד לך. לא היית רוצה לרדת לי?" העובדת התעלמה או ביקשה מהמנהל שלה שיניח לה, אבל זה כאמור לא פסק.

בכל פעם שנגע לה בישבן וביקשה שלא יגע בה, הוא חייך. גם כשחיכך את מרפקו בחזה שלה וביקשה של יגע בה, זה לא עזר. גם כשהושיט את ידו שוב ושוב אל איבר מינה ואמר לה "כפרה עליך תפתחי את המכנסיים. אני מתחנן", והעובדת נסוגה ומבקשת שלא יגע בה, זה לא עזר.

המצב כאמור הסלים עד כדי הטרדה באמצעות סרטים פורנוגרפים ומעשים מגונים "בתדירות שהלכה וגברה עד כדי פעם ביום ולעיתים שלוש פעמים ביום", מציין כתב האישום, "בעת שהמנהל והעובדת עבדו יחד, נהג המנהל לחשוף את איבר מינו בפני העובדת ולאונן בפניה, בעת שצפה בתכנים פורנוגרפים  במכשיר הטלפון שלו", לשון כתב האישום שהוגש כנגד המנהל. "במהלך מעשיו ביקש שתשמור שאף אחד לא יכנס, וביקש ממנה שתבוא 'לעזור לו'. פנה אליה עת שאונן ואמר לה "כפרה בואי תגעי לי, 'בואי תרדי לי'", ממשיך לזעזע כתב האישום, "לאחר שהמנהל בא על סיפוקו, ביקש מהעובדת לתת לו נייר על מנת שינקה את עצמו, והעובדת בלית ברירה עשה כן. בעת שהמנהל אונן והתקשה להגיע לפורקן, ביקש מהעובדת שתבוא איתו לשירותים או למשרדו והעובדת סירבה", מספר כתב האישום את תיק החקירה שנוהלה בתחת משטרת קרית גת.

מה שהתחיל כהודעה לעיתונות לפני כחודש על מנהל בכיר במסוף תרקומיא שנעצר בחשד שבארבע השנים האחרונות ביצע עבירות מין באישה לה יש קשר למסוף, חשף כעת את מלוא הגועל נפש.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות