אלכוהול מזוייף במיליונים

מחסן שתיה חריפה מזויפת בשווי של מיליונים נחשף בדרום תל אביב. 17 חביות של 2.3 טון אלכוהול מזויף ומאות בקבוקי וודקה וברנדי מזויפים נתפסו
ציון חן |
אלכוהול. צילום: נתי שוחט, פלאש 90

יחידת החקירות של רשות המיסים בתל אביב "הלכה אחרי הריח" של האלכוהול, בעקבות מידע מודיעיני שהיה ברשותה. עקבות הריח כאמור, הביאו את החוקרים אל מפעל לזיוף אלכוהול, שהוקם במחסן שלא עורר חשד בשכונת הארגזים שבדרום תל אביב.

מחזיק המחסן, תושב העיר בן 50, המתגורר לא הרחק מהיוזמה הפלילית שנחשפה, נעצר ושוחרר למעצר בית בערבות של מאה אלף שקל. "על פי החשד, המס בגין המשקאות שנתפסו נאמד בסכומים גבוהים מאוד, בהיקפים של מיליוני שקלים", אומרים ברשות המיסים.

בפשיטה שבוצעה השבוע על מפעל היצור, נמצאו לא פחות מ-17 חביות כוהל החשוד כמפוגל (אסור לשימוש), במשקל של 2.3 טון, וכל זאת גם בתנאי יצור סניטריים ירודים.

עוד נתפסו במחסן 33 ארגזים סגורים, שהכילו מאות בקבוקים הנושאים תוויות של וודקה וברנדי מסוגים וגדלים שונים "בקבוקים המכילים נוזל הנחזה לאלכוהול", מדגישים ברשות המיסים.

במקום היו כמובן גם מכונות פיקוק ואטימה, פקקים, בקבוקים ריקים בגדלים שונים, ותוויות ברנדי ווודקה המוכנות להדבקה. כך שאם אי פעם הרגשתם שהמשקה שהזמנתם לא מספיק דומה לטעם שאתם זוכרים, או שלא חשתם בטוב לאחר בילוי שכלל שתיה חריפה, יכול מאוד להיות שהמקור של המשקה שלכם היה במחסן הזה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות