צפו: שודדי הקטנוע גררו את הקרבן על השביל

שני אחים יפואיים ניצלו את ההקלות בסגר, עלו על אופנוע ושדדו אישה ביפו, תוך שהם גוררים אותה על השביל
מעיין לביא |

תקופת הקורונה הורידה במעט את עבירות השוד, מאחר ורבים היו ספונים בבתיהם, כולל העבריינים. בשבוע שעבר, עם ההקלה בהנחיות, יצאו גם העבריינים מביתם. שני אחים תושבי יפו, בני 17 ו-20, הואשמו אתמול בבית המשפט המחוזי בתל אביב בשוד ברוטאלי לאור יום בגן הפיסגה ביפו, לאחר ששדדו את תיקה של אשה בעת שרכבו על אופנוע, וגררו אותה לאורך השביל בזמן שנמלטו.

ביום ראשון שעבר, עם ההקלות בסגר, התקבל דיווח במשטרת ישראל על צעירה שטיילה להנאתה בצהרי היום עם חברתה סמוך ל'גן הפסגה' ביפו, כשלפתע הגיח מולם קטנוע עם שני רוכבים. אחד הרוכבים אחז בידה על מנת לשדוד את התיק שהחזיקה, וגרר אותה איתם על הרצפה.

רק כעבור מספר מטרים, ולאחר שהצעירה נגררת עם האופנוע על הרצפה במסלול בריחתו, היא הצליחה להשתחרר מאחיזת היד והשניים נמלטו עם השלל, כשהיא נותרת שרועה על הקרקע. מייד עם קבלת הדיווח אודות האירוע החלה המשטרה בביצוע מגוון פעולות חקירה מאומצות ואיסוף ראיות שהביאו בסופן ותוך זמן קצר לפיענוח החקירה ולמעצרם של שני הנאשמים במעשה.

השניים, שני אחים בני 17 ו-20 מיפו, נעצרו לאחר מבצע משטרתי והובאו לחקירה בתחנת משטרת יפו, בסיומה נכלאו ומעצרם הוארך מעת לעת בבית המשפט. אתמול, בסיום חקירת המשטרה, הוגש נגדם לבית המשפט המחוזי בת"א על ידי פרקליטות מחוז ת"א כתב אישום חמור בגין שוד באלימות ובחבורה, עם בקשה למעצר עד תום ההליכים.

_____________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%9e%d7%a9%d7%a8%d7%93-%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%aa%d7%a2%d7%91%d7%95%d7%a8%d7%94-%d7%95%d7%a4%d7%9c%d7%99%d7%9c%d7%99-%d7%a7%d7%9c%d7%99%d7%99%d7%9f-%d7%9c%d7%a1%d7%98/

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות