איחוד כוחות בצמרת עורכי הדין בישראל

עורכי הדין המובילים בתחומם מתאחדים: הפליליסט הבכיר יעקב שקלאר והפרקליטה הצבאית הבכירה דנה נוף משלבים כוחות, ומעניקים הגנה משפטית כפולה ומכופלת כמותג על בתחום המשפט הפלילי/צבאי

עם עשרות אלפי שעות ייצוג בבתי המשפט ובתי הדין הצבאיים היה זה אך מתבקש ששני טייקוני המשפט עו"ד יעקב שקלאר ועורכת הדין דנה נוף יאחדו כוחות ויציעו ללקוחותיהם שירות משפטי עם ערך מוסף מובהק.

צמד הפרקליטים יעקב שקלאר ודנה נוף מספרים על מאחורי הקלעים של האיחוד:

עו"ד שקלאר: ״דנה היא מותג מספר 1 בארץ בתחום דיני הצבא. אמרת עו"ד צבאי, אמרת דנה נוף. אני ודנה מכירים מזה שנים רבות ומשתפים פעולה הן בתחום הפלילי, והן בדיני הצבא.

מהיכרותי עם דנה אני יכול לומר שעבורי, ועבור כל לקוח פוטנציאלי, היא נכס שקשה להמעיט בערכו. היא קצינה בכירה בצבא, מכירה את המערכת מבפנים, מקושרת לכל הקודקודים ויש לה גישה לכל מקבלי ההחלטות.

כל בעיה שאי פעם נתקלתי בה בתחום, דנה פתרה לי וידעה לייעץ. הואיל ואני עוסק בתחום הפלילי, שהינו חלק חשוב מאוד בדיני צבא, ומופיע בבתי הדין הצבאיים מזה 25 שנות עבודתי, אני יודע להעריך איכות כשאני רואה אותה. אין ספק שדנה ואני ביחד זה לא אחד ועוד אחד, אלא שהשלם גדול מסכום חלקיו. נדמה לי שלקוח שמקבל את שנינו, מקבל חבילת ייצוג משפטי ברמה הגבוהה ביותר״.

עו"ד נוף: ״את עו"ד שקלאר אני מכירה שנים רבות, ותמיד אמרתי שאם אני או אחד מהקרובים אלי נסתבך, נפנה רק אליו. מדובר בעו"ד פלילי ברמה הגבוהה ביותר, יסודי, חרוץ, ידען, בעל כושר רטורי יוצא דופן. בכל עניין פלילי שאי פעם פניתי אל שקלאר, נעניתי באופן מעמיק ורציני. אני חושבת שמהאיחוד הזה יצא מותג מוביל בעל ערך רב לציבור לקוחותינו, שיקבלו מעטפת ייצוג מלאה ושלמה. טובים השניים מן האחד!״

 

הניסיון הפלילי של עו"ד שקלאר:

עו"ד יעקב שקלאר הינו עו"ד מוביל בתחום הפלילי מזה 25 שנים, ואין שופט או פרקליט או שוטר, שאינו מכיר אותו. עו"ד שקלאר ידוע בלשונו הרהוטה והמושחזת, הוא אינו ירא מבעלי התפקידים הבכירים ביותר: לא שוטרים, לא בלשים, לא פרקליטים ולא שופטים, ומקבל מהם כבוד רב. כולם יודעים כי ידו תמיד מושטת להסדרים ברוח טובה, אך גם אין לו בעיה לשוש אלי קרב.

עו"ד שקלאר ידוע כפרקליט בקיא וידען בדין הפלילי, שייצג במאות ערעורים בבית המשפט העליון לאורך שנותיו כסניגור. לא מעט תקדימים בבית המשפט העליון רשומים על שמו, בייצוג לקוחותיו בשאלות משפטיות מרכזיות, תקדימים שהינם חומר חובה בבתי הספר למשפטים.

בנוסף מכהן כמרצה מבוקש לעבודת הסניגור הפלילי בבתי הספר למשפטים, בהשתלמויות לשכת עורכי הדין, ופרשן משפטי פופולרי בפאנלים תקשורתיים בטלוויזיה וברשתות.

עו"ד שקלאר ייצג בלא מעט תיקים מהחמורים והקשים במדינה, החל מתיקי רצח מתוקשרים, עובר בתיקי רכוש, שוחד, מרמה, צווארון לבן למינהו, מיסים, המישור הפלילי, נזקי גוף למיניהם אלימות במשפחה ועוד. בין היתר בתיק הבנק למסחר (אתי אלון ומשפ׳ מקסימוב), בתיק הרצח במועדון הנייט (שירזי), בתיק 512 (אברגי׳ל), ניקיטה – המחסלת בת ה-16 ועוד.

הוא ידוע בשליטתו בייצוג בתחום עבירות המין והסחר בנשים, והופיע פעמיים בוועדה הפרלמנטרית לחקר הסחר בנשים בכנסת כעד מומחה, ומוזמן להרצאות בתחום זה בפאנלים תקשורתיים ואקדמיים.

עו״ד שקלאר עומד בראש משרד המונה 6 עורכי דין, העוסק גם בענייני מעמד אישי (משפחה) ונזיקין על כל היבטיו.

 

הידע הצבאי של עו"ד נוף:

עו"ד דנה נוף, בעלת משרד מהמובילים בדיני צבא בישראל. סא"ל (במיל'), שירתה בצה"ל בשירות קבע ארוך במגוון תפקידים בתחום ניהול משאבי אנוש ובתחום המשפטי–מנהלי.

בין התפקידים שמילאה עו"ד נוף: קצינת שלישות באיו"ש (יהודה ושומרון), קצינת כח אדם פיקודי בפיקוד המרכז ורמ"ד כח אדם בדובר צה"ל.  בתפקידה האחרון בשירות קבע בצה"ל – קצינת בית דין צבאי מחוז שיפוט צפון – שימשה עו"ד נוף גם כשופטת צד בהרכבי בית הדין הצבאי בתיקים רבים, ביניהם: תיקי עריקים, סמים, עבירות מין, שימוש בלתי חוקי בנשק, אלימות ועוד.

מאז שחרורה מצה"ל, בשנת 2005  ייצגה מאות מלש"בים (מיועדים לשירות בטחון), חיילים בשירות חובה, קבע ומילואים בליווי אישי ומשפטי בהליכים המשפטיים והמנהליים השונים בצה"ל. בהליך הפלילי–צבאי: החל משלב החקירה במצ"ח, דרך ייצוג בדיוני מעצר, שימוע וניהול ההליך.

בנוסף, מתמחה משרדה בהליך צבאי-מנהלי: ייצוג מועמדים לשירות בטחון מול מיטב ולשכות הגיוס, הסדרת מעמד בצה"ל של משתמטים בארץ ובחו"ל, הסדרת מעמד "בן מהגרים" לבני יורדים, פטור משירות צבאי ובמקרים המתאימים, סיוע בגיוס לצה"ל למסורבי גיוס. בנוסף, הגשת ערעורים לוועדת השגה בשב"כ על סיווג בטחוני וקביעת אי התאמה ביטחונית לכל  משרתי כוחות הביטחון ועובדי התעשיות הביטחוניות, ייצוג משרתי קבע בצה"ל בהליכים שונים ובוועדות הערר, ייצוג שוטרים וסוהרים בבתי דין למשמעת תוך שמירה על זכויותיהם הפנסיוניות ועוד.

עו"ד נוף בעלת היכרות מעמיקה ורבת שנים עם צה"ל ובעלי תפקידים בכירים במערכת, וניסיונה מהווה ערך מוסף משמעותי ללקוח. משרדה צבר הצלחות רבות ומוניטין של מענה ומתן פתרונות יצירתיים במקרים חריגים.

היא בוגרת B.A במדעי ההתנהגות, M.B.A  במנהל עסקים, LLB משפטים ובין תאריה יו"ר (משותף) של ועדת צבא וביטחון בלשכת עורכי הדין, שימשה כחברת ועד מחוז חיפה בלשכת עורכי הדין, חברה במועדון רוטרי כרמל בחיפה, מנטורית בעמותת "מנטור לחיים" (לחייל בודד משוחרר), חברת הנהלה בעמותת "אל-סם", וחברת הנהלה בעמותת "זק"א צפון".

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות