סנגורו של איתמר שמעוני עו"ד מנחם רובינשטיין הטיח בתובעת: "כל כך מטומטמת"

חצה את הגבול. עו"ד מנחם רובינשטיין. צילום: לואיז גרין
חצה את הגבול. עו"ד מנחם רובינשטיין. צילום: לואיז גרין

האם עורך הדין מנחם רובינשטיין חצה את הגבול?

במהלך אחד מדיוני ההוכחות במשפטו של ראש עיריית אשקלון המושעה איתמר שמעוני התבטא רובינשטיין בחריפות כלפי התובעת. כזכור, כנגד שמעוני מתנהל בימים אלה תיק חמור באשמת שוחד.
בדיון שהתקיים לפני מספר שבועות, עלה להעיד אחד מעובדי החברה הכלכלית של אשקלון. במהלך עדותו חקרה אותו עו"ד הילה גבאי מטעם התביעה. במהלך העדות פנה עו"ד רובינשטיין לשמעוני ואמר לו על גבאי: "היא כל כך מטומטמת".
אלא שלא רק שמעוני שמע את הדברים, שהגיעו גם לאוזניה של השופטת לימור מרגולין-יחידי, שגערה מיד ברובינשטיין: "מר רובינשטיין. לא, לא, לא".

השופטת לימור מרגולין-יחידי. צילום: אתר בתי המשפט
"אני בהלם". השופטת לימור מרגולין-יחידי. צילום: אתר בתי המשפט

גבאי ככל הנראה שמעה גם את ההערה הפוגענית ואמרה לשופטת: ""לא, גברתי אני מבקשת שיתנצל כי אני שמעתי את זה".

השופטת סירבה להמשיך בדיון עד שרובינשטיין התנצל בפני גבאי: "חוצפה שאין כדוגמתה, מר רובינשטיין ואדוני עכשיו יקום, יאמר מה אמר ויתנצל. אני לא אמשיך את הדיון".

רובינשטיין מיהר להתנצל: "אני אמרתי לקליינט שלי: 'היא כל כך מטומטמת' זה מה שאמרתי. ואני מתנצל על המילה הזאת".

גבאי ההמומה אמרה כי היא מתכוונת להגיש תלונה ללשכת עורכי הדין בעקבות הדברים. רובינשטיין ענה לה, "תגישי תלונה ללשכת עורכי הדין", מה שקומם עוד יותר את השופטת:"אני בהלם מהתנהגותך. בהלם. וחשה בושה".

בעקבות זאת, הופסק הדיון לבקשת גבאי וכולם יצאו להפסקה בת מספר דקות.

עם החזרה מההפסקה מתחה השופטת ביקורת על שאר הנוכחים ששמעו את הדברים מפיו של רובינשטיין ולא מחו על כך: "אני חייבת לומר לכל הנוכחים בצד הזה, שכל מי ששמע היה אמור באותו רגע להסתייג כמו שאני קפצתי. באותו רגע, קודם כל אתם בני אדם לפני כל דבר. בושה וחרפה. אני מסתכלת על כל מי שנכח פה ושמע, ועכשיו גברתי תמשיך".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות