עוקץ אתר מכירת המסכות, עורך הדין והשותף הנוכל

שותפו של עו"ד תל-אביבי באתר מוצרי התגוננות מקורונה נעצר אחרי שלטענת המשטרה עקץ לקוחות, בחיוב סכומי קניה גבוהים יותר ממה שרכשו. הוא נכלא לשישה ימים
ציון חן |
מסך הכניסה באתר החשוד בנוכלות

די.ג'יי (35), מוכר מראשון לציון, העוסק גם בתפעול אתרי אינטרנט למכירת מוצרי צריכה, נעצר היום בחשד לפרשיית עוקץ של 'ימי הקורונה'. עו"ד תל אביבי, חברו ושותפו של העצור בעסקי אתר שמוכר גם שעוני קיר ומחטבי ישבן, הגיע לבית המשפט והמשטרה הודיעה לו שגם הוא עשוי להיחקר על רקע שותפותם העסקית.

מהחקירה, שמתנהלת בימים האחרונים בימ"ר מרכז, עולה כי עשרות לקוחות התלוננו במשטרה כי עם רכישתם של מוצרי קורונה כגון מסיכות ואלכוג'ל מאתר שבבעלות הדי.ג'יי, הם גילו שכרטיס האשראי שלהם חויב בסכום גבוה יותר משווי הקניה המקורי.

מחומרי החקירה עולה בשלב זה עוד כי מדובר בעוקץ בהיקף של מאות אלפי שקלים, וכי בחלק מהמקרים, המוצרים אף לא סופקו. "מדובר בהונאה מתוחכמת באופן יחסי, הדורשת ידע וכישורים, שנראה שלעצור יש אותם נוכח עיסוקו בבניה ותפעול של אתרי אינטרנט", הבהירה שירלי דקל-נוה, שופטת המעצרים בראשון לציון.

שותפו ועורך דינו של החשוד הסביר היום בבית המשפט: "הקשר שלי איתו הוא בן עשר שנים. אני מייעץ לו משפטית לאורך כל הדרך. יש לנו עסק משותף שהקמנו לפני שנה, וזו חברה שמוכרת מוצרים כמו שעוני קיר, חגורות הרזיה ומוצרי ספורט שאנחנו מזמינים ומוכרים בארץ. אין לי שום קשר עסקי למסכות ואלכוג'ל".

"העצור חשוד בכך שעקץ ורימה עשרות אזרחים בסכומים גבוהים באמצעות אתרי אינטרנט המתחזים למכירת מוצרים הנדרשים בתקופה זו עקב מגפת הקורונה כמו מסיכות, אלכוג'ל וכדומה", ציינה השופטת, ולאחר שהתרשמה מהחומרים שנאספו בתיק החקירה עד כה, היא האריכה את מעצרו של האיש בשישה ימים.

משטרת ישראל מבקשת להביא לידיעת הציבור כי היא פועלת לחסימת האתרים בחו"ל, אולם הם טרם נחסמו, ואלה הם פרטיהם:

https://adelmarket.com
https://sell4youil.com

_______________________

לצפיה ודירוג כבוד השופטת שירלי דקל-נוה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות