קיבל דו"ח על הפרת תקנות הקורונה ויידה אבנים על ניידת המשטרה

נתפס בשבת נוסע באוטו עם חבר, קיבל קנס של 500 ש"ח, חזר למחסום המשטרתי ויידה אבנים בניידת ששוטר ישב בתוכה
רונן לוי |

פרקליטות מחוז צפון הגישה היום לבית המשפט השלום בנצרת כתב אישום נגד מאזן מסאלחה, בן 46 מדבורייה, בגין הפרעה לשוטר בנסיבות מחמירות, לאחר שיידה אבנים לעבר ניידת משטרה עקב דו"ח שקיבל על הפרת תקנות הקורונה. מעובדות כתב האישום עולה כי ביום שבת האחרון הוקם מחסום בקרבת בית המרקחת בכפר דבוריה, לזיהוי מפרי צו בריאות העם (נגיף הקורונה החדש). לפנות ערב, בסביבות השעה שמונה, נעצר מסאלחה יחד עם חברו בעת שנסעו ברכב, ע"י שני שוטרים במחסום. נמצא כי מסאלחה הפר את תקנות הקורונה וקיבל דו"ח ע"ס 500 ₪.

כשעה לאחר מכן חזר מסאלחה אל המחסום ויידה שני אבנים לעבר הניידת המשטרתית שבה ישב באותה עת אחד השוטרים, וגרמו לשבר בשמשתה הקדמית של הניידת. מסאלחה נמלט מהמקום ורק לאחר מרדף רגלי נעצר על ידי אחד השוטרים.

הפרקליטות ביקשה מביהמ"ש להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. "מעבר לעצם יידוי האבנים לעבר ניידת המשטרה כשהשוטר ישוב בתוכה, הרי שבמעשיו שיקף הנאשם את יחסו המזלזל לחוק. תקיפתם של שוטרים מבטאת בראש ובראשונה זלזול בסדר הציבורי, בחוק ובאלו האחראים על שמירתו" נכתב בבקשת המעצר, " מפגן זלזול כפי שנראה במקרה דנן, מהווה מכה קשה למעמד המשטרה ופוגע אנושות בכוח ההרתעה שלה. על מנת לבצר את מעמד המשטרה, ועל ידי כך את מעמדו של שלטון החוק, שומה על בית המשפט להכביד את ידו על אותם אלה השמים את החוק ואת נציגיו פשוטו כמשמעו מרמס לרגליהם. קל וחומר, בימים קשים אלה בה מדינת ישראל שרויה במצב מתוח נוכח מגיפת הקורונה וכוחות הבטחון עומלים יומם וליל להבטיח את בטחון הציבור"

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות