נוכלות קורונה: הקשר הצרפתי

שתי צרפתיות המתגוררות בישראל נעצרו לבקשת משטרת צרפת, על נסיון הונאה על רקע משבר הקורונה
ציון חן |
נוכלות של ציוד רפואי. המצולמות אינן קשורות לכתבה. צילום: נתי שוחט, פלאש 90

שתי חשודות (70, 35) אזרחיות צרפת נעצרו ערב שביעי של פסח (יום ג'), על רקע נסיון עוקץ שניסו להוציא לפועל אל מול רשתות בתי מרקחת בצרפת. במהלך ההתקשרות הציעו העצורות, המתגוררות בישראל בימים אלה, "לספק" מסיכות מגן לחברות ולרשתות השונות תמורת סכומי כסף גדולים.

לרשויות האכיפה בצרפת הגיעו התלונות מהחברות המקומיות והם פנו למשטרת ישראל על מנת שתסיע באיתור הנוכלות. מפניית הצרפתים עלה, כי השתיים התחזו לבעלות תפקידים באחת החברות הגדולות בצרפת המייצרת מסיכות מגן ומשווקת ציוד רפואי לבתי חולים ובתי מרקחת ברחבי המדינה.

כל זאת, בעקבות חשד לביצוע ניסיונות מעשי הונאה בנסיבות מחמירות תוך ניצול משבר נגיף הקורונה ופגיעה בחברות מסחריות ורשתות שיווק, בצרפת לשם הפקת רווחים לטובתם האישית. מהמשטרה נמסר כי מעצרן המהיר מנע נזק כספי רב לחברות צרפתיות רבות.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות